Skip to main content

Hallo,

Ik krijg de wachtwoord reset mail van Bol niet binnen.

Hij komt niet de de spam van thunderbird.

Hij komt niet in de spam van de webmail.

Bol is niet geblokkeerd in thunderdird en ook niet in de wedmail

Ik heb contact met bol gehad en die zeggen dat ze verschillende keren een mail hebben gestuurd,

Hoe verder?

Vreemd ​@Frodo007B. De betreffende mails worden niet automatisch naar een bepaalde map of iets dergelijks verplaatst? Weet je zeker dat het e-mailadres in kwestie gekoppeld is aan het betreffende e-mailadres?

Hei Remco,

dankje voor je reactie.

Ik kan geen mails van bol vinden in andere folders.

Wat bedoel je met het laatste?

Ik heb dit mail adres al vanaf KPN Planet overnam. We zijn wel 2 jaar naar ZIggo geweest (voor internet en TV). Nu weer terug vanaf februari bij KPN. In de ZIggo tijd hebben we het kpn mail adres aangehouden.

Is dit wat je bedoeld?

Ik heb recentelijk nog wat bij Bol besteld, en die mails kwamen gewoon binnen.
Ik raad aan om eerst even je mailadres bij Bol te controleren, of even opnieuw in te vullen.

Hi AriënC,

ik heb het bij bol laten nakijken.Ze geven aan dat het mail adres goed is.

Vreemd Frodo maar ik heb daar niet direct invloed op als moderator. Als er een breder probleem was met bol.com dan zou dat gezien de grote van de site wel opvallen. Is het wellicht een optie om in overleg met de klantenservice van bol, het account te verwijderen en opnieuw aan te maken? 

@Frodo007B Heeft de klantenservice je vraag niet doorgezet naar een andere afdeling? Probeer daar even naar te vragen, die optie is er namelijk.

Het is opgelost. Na 3x chatten is het iemand gelukt om mij een mail te sturen.

Dus deze kan gesloten worden

Groet Harry

Goed om te horen Harry! Ik wens je een fijne dag en post gerust nog eens een topic als we iets voor je kunnen doen!

Reageer