Skip to main content

Wanneer kan ik email adressen en accounts aanmaken ? heb nu 3 dagen jullie glasvezel ??? of duurt dit langer ?

Hallo @Jesse038 als je enkele dagen geleden een KPN ID aangemaakt hebt en daar je producten aan hebt gekoppeld moet je nu bij je emailaccounts kunnen komen om aan te passen en te wijzigen, dat kan dan weer via MijnKPN rubriek thuis en dan rubriek service.

 


Dag Jan,

 

heb ik gedaan maar ik krijg dit te zien; 

 

Fout: Voeg eerst uw (actieve) KPN internet abonnement toe aan uw KPN ID via MijnKPN op mijn.kpn.com. Uiterlijk 3 dagen na activatie van uw abonnement kunt u inloggen voor "KPN Mail" met uw KPN ID.

 

ik heb de modem nu 3 dagen aangesloten misschien moet ik langer wachten, je kunt tegen ook niemand van Kpn aan de lijn krijgen :sleeping:  


Hallo @Jesse038 , heb je wèl een KPN ID aangemaakt en je producten gekoppeld aan je KPN ID?

KPN is telefonisch onder 0800 0402 te bereiken.

Succes.

 


@Jesse038 :

Product koppelen:

KPN ID aanmaken. Dan kies in Mijn KPN kies: Producten > Producten koppelen >…………. . 

Emailadressen aanmaken:

In Mijn KPN: Kies de knop links van “Producten koppelen” (met jouw adres/naam ??) > Informatie & instellingen > emailadres toevoegen > …………...


Hier hetzelfde probleem. Account is sinds 23-12 actief maar geen mailbox / mailaccounts.


@Tazel :

Dan zul je waarschijnlijk helaas nog even moeten wachten. Ook de mensen van de KPN zijn vrij vanwege Kerstmis. Vaak duurt het nog even voordat alle veranderingen zijn doorgevoerd.


Hallo @Jesse038, ben je er met de tips van jouw mede-forumgebruikers nog uit gekomen?