Skip to main content

Hallo,

Heb deze mail gekregen maar snap het niet...waar is dit van/voor en wat betekend het verder??

Heb je jouw abonnement opgezegd ? Of heb je een betalingsachterstand ?

Bel met de KPN klantenservice ( tel. 0800 - 0402) om te vragen wat er aan de hand is.

Beste ​@Antjekatwijk , als je abo bij KPN eindigt en je gebruikte ook mailaccounts bij KPN dan vervallen die na uiterlijk 6 maanden, daar krijg je nu bericht van.

Wil je een account bij KPN behouden kun je vragen om een mail only account en kost €7,50 per maand.

Hoi ​@Antjekatwijk, zo te zien hebben de anderen je al op weg hebt geholpen. Als je het abonnement opzegt, zoals je screenshot aangeeft, blijven de e-mailadressen nog 6 maanden actief. Dat is wettelijk bepaald en alle providers doen dat dus. Na die 6 maanden vervallen ze, tenzij je daar telefonisch contact over opneemt zoals Jan al zegt.

Hoi,ik kan me niet herinnering dat ik iers heb opgezegt🤔kan hier ook geen mail over vinden vandaar de vraag

Het begin van je screenshot geeft aan dat er een abonnement is opgezegd, daar baseren we dat op. Als je dat niet herkent kan je het beste even telefonisch contact met ons opnemen, zodat dat samen met jou bekeken kan worden. Dat kan het makkelijkste via een terugbelafspraak via onze website.

Reageer