Skip to main content
Vraag

Wat binnenkomt op één van mijn e-mailadressen is ook zichtbaar op mijn andere e-mailadressen

• 10 maart 2025
  • 3 reacties
  • 48 keer bekeken

Goede middag.

Ik heb 3 mailadressen. Als er op een mailadres een bericht binnen komt is dat ook te zien op de 2 andere mail adressen

3 reacties

PeterG
Superuser
  • 61067 reacties
  • 10 maart 2025

Dan zijn die andere 2 geen losse adressen (accounts) maar aliassen bij het hoofd adres. Dan lijkt het op alle 3 binnen te komen. Maar feitelijk zijn ze dan dus 3 verschillende adressen voor één box. Feitelijk hetzelfde als je 3 namen bij de klep van de brievenbus bij je voordeur vermeldt.

Je kunt bij kpn tot 6 accounts maken. Binnen elk account kun je tot 10 aliassen toevoegen.

email.kpn.com 

NB als je een alias hebt verwijderd moet je het adres via de KS laten vrijgeven om er daarna een los account van te kunnen maken. Na verwijderen staan adressen 3 maanden in de vriezer om misbruik te voorkomen.

WMG-N
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • 3514 reacties
  • 10 maart 2025

@Meijvanmeij 

1)) Maak 2 nieuwe email-ACCOUNTS aan. Dit kan alleen nog maar met xxxxx@kpnmail.nl  De naam maakt niet zoveel uit. Het zijn slechts gebruikersnamen.

2)) Bel met de KPN klantenservice (tel. 0800 - 0402 ) om de 2 aliasen te laten overzetten naar de nieuwe emailaccounts (ook als alias). Daarna komen de emails gescheiden binnen op het juiste account.

3)) Het overzetten van de emails naar de nieuwe accounts zul je zelf moeten doen m.b.v. jouw emailprogramma. Indeien gewenst kan dat verder uitleggen.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hoi ​@Meijvanmeij, welkom op onze community! Ik zie al een paar goede tips en wat uitleg. Kom je er n beetje uit zo?

Reageer