Skip to main content

Als ik mijn thuis emai en tv abonnement opzeg.wat gebeurt er met mijn kpn email van mijn smartphone.want die wil ik wel behouden,

Gr

Hallo @Camperdak 

Als je jouw internet abonnement opzegt, zal KPN de emailadressen nog 6 maanden actief houden. Daarna zullen ze worden opgeheven, tenzij je bij opzeggen aangeeft dat je de adressen wilt houden. Vraag KPN om het abonnement om te zetten naar een e-mail only abonnement. Kost €7,50 per maand. Dan blijft het e-mailadres behouden zo lang je wilt.

Dus ik kan het kpn email adres niet op mijn smartphone met kpn email adres  behouden ,

Na het opzeggen van mijn thuis abonnement 

Hoi @Camperdak 

Als je het omzet naar een e-mail only abonnement á €7,50 per maand kan je het KPN e-mailadres zo lang behouden als je wilt. Je kan het niet koppelen aan een mobiel abonnement.

Ok bedankt voor je reactie. dan maar over naar een andere provider.

Gr

dan maar over naar een andere provider

Huh. Hier raak ik je reden even kwijt. Dan raak je het e-mailadres bij kpn zeker kwijt. E-mail hoort bij het Internet Thuis abonnement. Geen enkele provider biedt e-mail bij alleen mobiel. 

Let op: Odido biedt geen e-mail meer aan. Zij verwijzen daarvoor naar Gmail, Yahoo en Outlook. 

Ja weet ik.was een verkeerde reacties 

Soms heb je dat.

Maar bedankt voor je reactie. 

Gr

Dus ik kan het kpn email adres niet op mijn smartphone met kpn email adres  behouden ,

Na het opzeggen van mijn thuis abonnement 

Als je een mobiel abonnement hebt om met jouw smartphone te kunnen bellen en te internetten zit daar NOOIT een emailadres bij. Dat zul je zelf extra moeten regelen. Biv. d.m.v. een “email only” abonnement van de KPN.

Hallo @Camperdak, allereerst jammer om te lezen dat je overweegt of zelfs al hebt besloten KPN te gaan verlaten. Zoals al is aangegeven door de KPN community kun je na een overstap nog 6 maanden KPN e-mailadressen gebruiken of dus in plaats van het abonnement opzeggen een e-mail only abonnement gaan afnemen voor €7,50 per maand. 

Reageer