Skip to main content

De vraag is eerder gesteld, maar een echt antwoord heb ik hier niet op gevonden:
- Wat is de maximale bestandsgrootte die de kpn-cloud kan uploaden?

Bij bestand groter dan ~200Mb krijg ik een verwerkingsfout:
Kan niet schrijven naar…..
Verwijder de schrijfbeveiliging!
“Een apparaat dat op het systeem is aangesloten, werkt niet”.

 

Admin: afgesplitst naar eigen topic

@Erik-Jan 

 

Hier geen probleem om op een W10 PC een bestand van bijna 6GB te uploaden:

 

 

Na synchroniseren zie je het bestand ook op de KPN Cloud via webmail:

 

Waarschijnlijk is de limiet 10GB, groter is de KPN Cloud drive niet.

Met welk programma / app / browser probeer je te uploaden?


Ik gebruik Totalcommander, maar ook Cloud sync op m'n Synology NAS geeft problemen (wil Cloud gebruiken om the syncen).
Bestanden uploaden via KPN Cloud website werkt wel.


Synchroniseren beide (TC & NAS) via webdav?

Zo ja, dan lijkt daar het probleem in te zitten, dat zou iemand van KPN verder moeten onderzoeken.


@GeSp Dank voor je reactie!
Beide synchroniseren inderdaad via WebDAV, dus het lijkt er op dat daar wel een maximum bestand grootte is gedefinieerd.
Hoe kan ik dit het beste melden?


@Erik_ Zou jij kunnen navragen wat de maximale bestandsgrootte is die je kan uploaden via WebDAV, het lijkt er namelijk op dat dit maar 200MB is.


Ik heb hier navraag over gedaan. Er is geen maximum bekend bij het team. Zij hebben verschillende tests gedaan, en de enige limitering aan onze kant is de beschikbare opslagruimte.

Wat ik zie over WebDAV is dat daar een limitering opzit, maar die zou op ongeveer 2 GB moeten zitten. En jij krijgt de foutmelding al bij een kleiner bestand. Dus dan zit er nog iets anders in de weg denk ik.

Kun je wat meer vertellen over je apparaten, de software die je gebruikt, hoe de boel met elkaar verbindt, etc.? Dan kunnen we wat uitgebreider meekijken/navragen.