Skip to main content

Ik vraag mij af als ik een afzender blokkeer wat hun dan te zien krijgen qua melding als ze mij nog een mail  sturen. Krijgen ze dan de melding dat hun bericht niet aankomt? Of komt de mail wel aan maar dan in de Spambox? Alvast bedankt voor het reageren!

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Hallo @Joline ,

De afzender merkt er niets van. De e-mail wordt verplaatst naar jouw spam-box. 


Hallo @Noordzee,

Ik hoopte op een ander antwoord want ik krijg hele nare dreigmail binnen en die wil ik eigenlijk niet meer zien. En in de spambox kan ik ze nog zien. Politie doet niks helaas. Ik weet wie er achter de anonieme afzender zit maar zo kan ik er niks mee. Bedankt voor het reageren in ieder geval! 

Groet, Joline


Hallo @Joline 

Ik had dezelfde vraag al eens eerder voorbij zien komen. Toen ook al getest en dat heb ik zojuist nog even herhaald tussen twee van mijn mailboxen.

Het resultaat is wat je wil, de (geblokkeerde) afzender merkt er niets van. Maar het goede nieuws is, dat het bericht bij jou helemaal niet binnenkomt. Dus ook niet in de Spam map. 


Werkt dat blokkeren ook als ik niet in webmail kom? Op welk moment wordt de blokkade uitgevoerd? En als ik met een andere tool (bijvoorbeeld Outlook mobile) werk vindt de blokkade dan ook plaats?


Jazeker @AndreWrdn , mijn telefoon die gekoppeld is aan de ontvangende mailbox ontving ook niets.


Hallo @Joline 

Ik had dezelfde vraag al eens eerder voorbij zien komen. Toen ook al getest en dat heb ik zojuist nog even herhaald tussen twee van mijn mailboxen.

Het resultaat is wat je wil, de (geblokkeerde) afzender merkt er niets van. Maar het goede nieuws is, dat het bericht bij jou helemaal niet binnenkomt. Dus ook niet in de Spam map. 


Dit is goed nieuws Ruud! Dankjewel voor het testen 🙂 Groet, Joline


Reageer