Skip to main content

Gedurende jaren heb ik een homepage voor mijn weerstation. Maak gebruik van het programma Weatherdisplay. Werkte perfect tot 23-11-2022, 23.45 uur..

Daarna werd de site niet meer vernieuwd, omdat het programma niet meer kon uploaden.

Met filezilla kan ik mijn directory nog bereiken en updaten.

Contact opgenomen met xs4all, (die kende dit forum niet) maar daar wist men onderhand nog geen eens, dat ze met een homepage konden werken. Na lang wachten zei iemand dat wellicht "het script” gewijzigd was.

Gevraagd naar een oplossing, die was er niet, Ik moest maar op zoek naar een nieuwe host (!).

Uiteraard heb ik van alles geprobeerd, ook poort 22 ingevoerd etc.,, maar geen enkel resultaat.

Wellicht nog iemand, die een nuttige tip heeft?

 

Admin: eigen topic voor bericht aangemaakt

Zal eens proberen met nieuwe subdirectory.

 


Voorlopig denk ik, dat de zaak opgelost is!

Op de server bij WWW een andere submap aangemaakt en alle bestanden van de niet toegankelijke map overgebracht naar deze nieuwe map

Tot op heden wordt alles weer geüpdatet zoals voorheen. (hamol.nl)

Was wel even zoeken voor de aanpassingen, maar zo te zien is het gelukt.

Voorzover iedereen bedankt voor het meedenken en de tips.

Hans.


Ik vermoed een rechtenprobleem mbt chmod.


Voorlopig denk ik, dat de zaak opgelost is!

Op de server bij WWW een andere submap aangemaakt en alle bestanden van de niet toegankelijke map overgebracht naar deze nieuwe map

Tot op heden wordt alles weer geüpdatet zoals voorheen. (hamol.nl)

Was wel even zoeken voor de aanpassingen, maar zo te zien is het gelukt.

Voorzover iedereen bedankt voor het meedenken en de tips.

Hans.

Ik vermoed een rechtenprobleem mbt chmod.

 

N.m.m. heb je helemaal gelijk. Waarschijnlijk doelde de helpdesk hierop met de vermelding, dat een script gewijzigd is.

Via filezilla heb ik de rechten kunnen wijzigen in drwxr-xr-x en getracht een testfile te uploaden en warempel: dit is weer gelukt. Maar vooralsnog laat ik nu zo maar alles, want het werkt weer correct.