Skip to main content

Wij moeten een emailaccount toevoegen aan een windowslaptop maar betreft www.troublefree.nl als hosting maar mag ik niet benaderen via onze KPN modem Experiabox V10. Hoe kan ik die vrijzetten. Als ik hem nl via 4G hotspot benader werkt het wel.

Waarom mag u dat niet benaderen van de Experiabox? Wat zegt die dan? Heeft u het maleware filter van KPN misschien geactiveerd? 

https://www.kpn.com/service/internet/veilig-internetten/malwarefilter.htm


@Nick83 Hoi Nick, dank voor je antwoord. Malware filter staat uit. Hij geeft geen melding maar op laptop opent  hij www.troublefree.nl niet als ik op wifi of gedraad zit. Als ik op mijn iPhone kijk via 4G dan ziet hij die wel. Maakt niet uit op welke computer ik kijk. MacBook, iMac of HP laptop. Ik hoor het graag en dank alvast. Martijn


Zo goed als altijd gaat het hier om een IP-ban bij de webhost. Heb je je IP gecontroleerd bij je webhost? 


@Alex_P dank voor je bericht. De vraag staat uit bij troublefree.nl. Zij zullen waarschijnlijk mandag pas reageren.


@Alex_P @Nick83 , dank voor jullie berichten. Eea is opgelost. IP adres is vrijgegeven.


Top! Graag gedaan.