Skip to main content
Antwoord

Webmail Afbeeldingen tonen, is dat aan te zetten voor bepaalde contacten?

• February 8, 2025
  • 3 reacties
  • 73 keer bekeken

Is er een mogelijkheid dat je  de optie Afbeeldingen Tonen in webmail standaard aan kan zetten voor een specifiek contact persoon. Nu moet je telkens op  Afbeeldingen Tonen klikken als je meer wilt zien van de betreffende e-mail. Bij Outlook kan je het bijvoorbeeld instellen door iemand als contactpersoon op te voeren onder contacten,en daarbij aan te geven dat het is toegestaan bij e-mails van die persoon om afbeeldingen gelijk te tonen in de e-mail. Ik zoek zoiets eigenlijk ook binnen de web mail applicatie van KPN.

Beste antwoord door RBxx

Hallo ​@RobvdPoel 

Dat kan je instellen via het tandwieltje rechtsboven en Instellingen. Kies dan links voor Beveiliging.

Je kan het voor alle verzenders aanzetten door een vinkje bij Vooraf laden, of alleen voor een aantal verzenders in een kommagescheiden lijst. Zie als voorbeeld twee kpn adressen.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • February 8, 2025

Beste ​@RobvdPoel binnen de webmail bestaat ook een mogelijkheid ‘vertrouwde’ personen toe te voegen.

Als je dat dan doet heb je kans dat de afbeelding wel meteen getoond wordt.

Ik heb er zelf geen ervaring mee, gewoon even proberen.

Laat s.v.p. de goede afloop even weten.

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • Antwoord
  • February 8, 2025

Hallo ​@RobvdPoel 

Dat kan je instellen via het tandwieltje rechtsboven en Instellingen. Kies dan links voor Beveiliging.

Je kan het voor alle verzenders aanzetten door een vinkje bij Vooraf laden, of alleen voor een aantal verzenders in een kommagescheiden lijst. Zie als voorbeeld twee kpn adressen.

• February 8, 2025

Beste ​@RobvdPoel binnen de webmail bestaat ook een mogelijkheid ‘vertrouwde’ personen toe te voegen.

Als je dat dan doet heb je kans dat de afbeelding wel meteen getoond wordt.

Ik heb er zelf geen ervaring mee, gewoon even proberen.

Laat s.v.p. de goede afloop even weten.

Was even zoeken maar gevonden, en het werkt naar tevredenheid:-)

De instellingen zoals weergegeven ​@RBxx 

Dank beiden!