Skip to main content

Ik ben op zoek in de webmail naar berichten die werden weergegeven voordat de vernieuwde layout werd ingevoerd. 

Staan die ergens gearchiveerd??

Dank voor reactie 

 

Hallo @Fredie 

Stonden die berichten in ‘eigen’ mappen? Kijk dan of dit jouw probleem oplost:

  • Mijn eigen aangemaakte mappen zijn niet zichtbaar na de migratie?
    Zorg ervoor dat je “Mijn Mappen” ook daadwerkelijk uitgeklapt hebt. Dit doe je door te klikken op het driehoekje ervoor.
    Als dat niet helpt, ga naar instellingen (⚙️) en dan  “E-Mail” en vervolgens “Wijzig IMAP abonnementen”.  Je krijgt dan een lijst met al je mappen. Mappen die je zelf hebt aangemaakt staan onderaan. Zorg dat deze allemaal aangevinkt zijn en kies dan voor “Opslaan”

(bron: De nieuwe KPN webmail)


Hallo @Fredie , heb je de berichten terug gevonden met bovenstaande aanwijzingen?


Welkom bij ons op het forum @Fredie. Ik zie dat Ruud je al op weg heeft geholpen, vaak is het inderdaad dat de mappen niet zichtbaar zijn. Heb je het archief daarmee weer kunnen vinden?


Hallo Ruud,

Ik heb je instructies gevolgd en zie nu idd oudere berichten tot 17 juli 2017. Zoek iets uit 2018 en kom daar nu niet bij omdat ik probeer te scrollen naar betreffende datum en dan loopt het steeds vast helaas. Probeer laternog wel eens.

Dank voor de aanwijzingen.

Groet Fredie


Goed om te lezen dat het gelukt is met de tip van Ruud, @Fredie :slight_smile: De mail heeft nu een hoop mappen weer zichtbaar, mogelijk moet de inhoud steeds even geladen worden waardoor het kort vastloopt. 


Hi @Fredie , je zou de zoekfunctie kunnen gebruiken. Scrollen door veel berichten gaat soms wat traag idd.