Skip to main content
Vier jaar geleden is dit onderwerp besproken, maar op dat moment geen definitieve oplossing voor gevonden.

Daarom mijn vraag: is er inmiddels wel een oplossing?

Door mijn eigen onoplettendheid heb ik een bericht gestuurd naar een van mijn contacten met de naam "Jan", waarvan er twee in mijn contacten staan. Helaas was dat naar iemand die inmiddels overleden is. U begrijpt dat dit wel heel erg gênant is.

Dus hoe verwijder ik dit contact definitief, maar dan ook echt definitief?!



Met vriendelijke groet,

Apeetje.
Welkom, Apeetje, op het forum! Ik kan me voorstellen dat je in dit geval dit graag verwijderd wilt zien. In de reguliere webmail kan dit helaas nog niet. Wel werken we op dit moment aan een nieuwe webmail waarin dit wel kan. Wanneer die webmail beschikbaar is, is alleen nog niet bekend.



In de tussentijd zou je eventueel deze andere versie van de webmail kunnen gebruiken. Deze vult wat je typt alleen aan als die persoon in je contactpersonen zit. Terwijl de reguliere versie alles opslaat en alles dus ook als suggestie geeft. Wel moet je dan eerst je contactpersonen weer toevoegen. Je kunt ze in de reguliere webmail exporteren (kies dan voor vCard of CSV-formaat), en dan in de andere versie importeren.
Erik,

Dank voor je antwoord. Voorlopig opgelost en ik hoop dat die nieuwe webmail er snel zal zijn.