Skip to main content

Hallo, per ongeluk heb ik mijn hele kpnwebmail gedeeld via WhatsApp met een oude vriendin. (Ik wilde alleen een enkele mail doorsturen aan haar) Kan zij nu al mijn mail lezen? Heb de verzonden app weg gegooid stom genoeg. Hoe kan ik dit ongedaan maken?

 

Admin: eigen topic voor bericht aangemaakt

Hallo, per ongeluk heb ik mijn hele kpnwebmail gedeeld via WhatsApp met een oude vriendin. (Ik wilde alleen een enkele mail doorsturen aan haar) Kan zij nu al mijn mail lezen? Heb de verzonden app weg gegooid stom genoeg. Hoe kan ik dit ongedaan maken?

Wat heb je precies gedeeld? Toch geen wachtwoord?
Of enkel het linkje https://webmail.kpnmail.nl/mail/logon.asp ?

 

In het vervolg graag voor eigen problemen een nieuw topic aanmaken. Nu krijgen mensen die hier drie jaar geleden gereageerd hebben een notificatie.


Hallo @Haabee meteen je wachtwoord voor je (web)mail veranderen in een ander sterk wachtwoord.

 


@Haabee 

Heb je zowel jouw emailadres en bijbehorend wachtwoord aan jouw oude vriendin gegeven ? Zo ja, dan moet je DIRECT ALLE wachtwoorden veranderen. Zowel voor MijnKPN en voor jouw emailaccount(s). En zorg ervoor dat het wachtwoord anders is dan het wachtwoord van jouw emailaccount(s).


@Haabee Ik ben benieuwd wat je precies gedeeld hebt.


ArienC,

Bedankt voor jullie antwoorden. 

Niet dat inloglinkje hebbik verstuurd, ik zal zo ff antwoorden,  rond 12 uur, ik moet nu ff weg.


Beste ArienC,

Mijn kpnwebmail stond open, ik had ingelogd en ik wilde een bepaalde mail uit inkomende mail naar haar versturen, die mail had ik geopend. Dus ik heb op het delen tekentje gegrukt bovenaan de inkomende mails en ik had, dacht ik, alleen die ene mail met haar gedeeld via WhatsApp . Maar tot mijn schrik waren alle inkomende mails gedeeld met haar. Zelf heb ik mezelf ook op WhatsApp, dus ik heb t ter controle ook nog met mezelf gedeeld en toen zag ik, dat ze dus ook al mijn inkomende mails zou kunnen openen en ðus kunnen lezen. Denk niet, dat ze dat zal doen, ze is een erg betrouwbaar iemand, maar je weet t nooit..…

Vandaag dacht ik 

dat t niet zo erg is, want kpnmail logt zichzelf weer uit, na een tijdje.…

Maar wat is nu het handigste om te doen?


Mijn advies: Wachtwoord wijzigen.


Beste ArienC,

Mijn kpnwebmail stond open, ik had ingelogd en ik wilde een bepaalde mail uit inkomende mail naar haar versturen, die mail had ik geopend. Dus ik heb op het delen tekentje gegrukt bovenaan de inkomende mails ...

Welk tekentje? Ik zit eens te kijken. Ik zie geen tekentje om te delen...


Je zegt eerder dat je het bericht hebt verwijderd. Daarbij kan je aangeven “verwijder voor iedereen”. Heb je dat gedaan, dan heeft jouw vriendin het als het goed is ook niet meer.

Kan je WhatsApp berichten verwijderen bij de ander?

In een individuele chat of groepschat selecteer je het bericht dat je wilt verwijderen. Druk op Opties > Verwijderen > Verwijderen voor iedereen. Let op: Om een bericht succesvol voor iedereen te verwijderen, dienen zowel jij als de ontvangers gebruik te maken van de nieuwste versie van WhatsApp.

bron: https://faq.whatsapp.com/1370476507114859/?locale=nl_NL&cms_platform=kaios


Als je inbox open staat bovenaan een delen tekentje. Maar ik denk dat t wel o.k. is, want ik heb geen wachtwoord gedeeld en webmail logt zichzelf na een tijdje weer uit....In ieder geval iedereen bedankt voor de reacties en de goede raad.


Enkel als je een gebruikersnaam/mailadres en wachtwoord hebt toegestuurd, kan ze de webmail met jouw persoonlijke mail bekijken. Als je enkel een linkje deelt, kan het geen kwaad. Maar het kan zeker geen kwaad om je wachtwoord aan te passen, al is het maar preventief. 


Als je inbox open staat bovenaan een delen tekentje. Maar ik denk dat t wel o.k. is, want ik heb geen wachtwoord gedeeld en webmail logt zichzelf na een tijdje weer uit....In ieder geval iedereen bedankt voor de reacties en de goede raad.

Nogmaals: Ik zie geen delen tekentje. Heeft u dat tekentje boven elke webpagina staan?


Beste ArienC,

Mijn kpnwebmail stond open, ik had ingelogd en ik wilde een bepaalde mail uit inkomende mail naar haar versturen, die mail had ik geopend. Dus ik heb op het delen tekentje gegrukt bovenaan de inkomende mails ...

Welk tekentje? Ik zit eens te kijken. Ik zie geen tekentje om te delen...

Ik ook niet, zojuist gekeken.


Hallo @Nick83 , @Haabee , ik vermoed onderstaand teken, staat r.bovenin bij Chrome: