Skip to main content
Ik wil inloggen bij kpn webmail maar mijn wachtwoord wordt niet herkend. Moet ik naast mijnkpn ook nog een apart webmail account aanmaken?
Je wachtwoord van je mail adres is heel anders dan die van je email account. Staat helemaal los van elkaar.
Je wachtwoord van je mail adres is heel anders dan die van je email account. Staat helemaal los van elkaar.

Hallo @Loupa , je bedoelt te zeggen KPN-account is anders dan je e-mail-account.
Hallo @Juelbo voor de webmail gebruik je het wachtwoord van je e-mail-account.


Je wachtwoord van je mail adres is heel anders dan die van je email account. Staat helemaal los van elkaar.Hallo @Loupa , je bedoelt te zeggen KPN-account is anders dan je e-mail-account.




Ja sorry, zo bedoelde ik het
Hi Juelbo, welkom op het forum.



Hallo @Juelbo voor de webmail gebruik je het wachtwoord van je e-mail-account.



Helemaal juist, is het inmiddels gelukt om in te loggen? Mocht je het niet meer weten, dan kun je het hier opnieuw instellen. Vergeet dan niet om het overal aan te passen waar je nog meer inlogt, je oude wachtwoord komt dan namelijk te vervallen.
Juelbo, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.
Hallo Alex, e.a. dank voor jullie reacties. Ik ga het nogmaals proberen.

Ik ben de weg kwijt geraakt tussen de verschillende accounts. (mijn KPN, google, gmail, microsoft, samsung...) ik ben mij er niet van bewust dat ik een wachtwoord heb/nodig zou hebben voor mijn email-account.. dit account hoort bij mijn KPN abonnement. misschien moet ik opnieuw een webmail-account aanmaken? (ik zie door de bomen het bos niet meer. Ik ben bij het wisselen van telefoon de inlog gegevens van een gmail account kwijtgeraakt en die zijn ook niet meer te verifieren, te achterhalen. )

groet en bedankt.
Een nieuw webmail account is niet nodig, je kunt simpelweg je wachtwoord opnieuw instellen. Lees hier hoe je dit kunt doen.
Hallo, het is me inmiddels gelukt, inderdaad door mijn wachtwoord opnieuw in te stellen.



Dank voor de raadgevingen.
Hallo, het is me inmiddels gelukt, inderdaad door mijn wachtwoord opnieuw in te stellen.



Dank voor de raadgevingen.




Fijn om te lezen, je weet me anders te vinden mocht het nodig zijn. 🙂