Skip to main content
Beantwoord

Webmail inloggen niet mogelijk, is er een storing?

• January 19, 2026
  • 3 reacties
  • 66 keer bekeken

Goedemiddag,

Ik kan niet inloggen op KPN webmail, gebruikersnaam en/of wachtwoord worden niet herkend.

Dit geldt niet alleen voor mijzelf, maar ook voor mijn partner. Is er een storing gaande?

Update: ik kan nu weer inloggen. Helaas geen reactie over een mogelijke storing.

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi ​@DaNo. Welkom op de community! Bedankt voor je update en fijn om te lezen dat inloggen inmiddels weer lukt. 

Er is geen storing geweest met KPN Webmail. Soms kan het tijdelijk misgaan door een korte onderbreking, waardoor inloggen even niet mogelijk is.

Mocht dit vaker voorkomen, dan raad ik aan om het wachtwoord te wijzigen of het eens te proberen via een andere browser of apparaat. Blijft het probleem terugkomen, laat het dan gerust weten, dan kijken we verder met je mee.

3 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • January 19, 2026

Dit is geen chat waar je direct reactie krijgt. Bovendien moeten we vaak even wat uitzoeken voor we antwoord kunnen geven. 

En ik had eerst nog andere topics voor reactie. 

Geen storing bekend inderdaad. Mogelijk een glitch. Zelf zojuist 13:34 op m'n oude telefoon op webmail ingelogd ter test.

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 19, 2026

Bedankt voor je reactie. Die glitch is dan op meerdere apparaten en accounts geweest, want niet alleen ik had er last van. Het heeft ongeveer een uur geduurd voordat we weer bij onze webmail konden.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 21, 2026

Hoi ​@DaNo. Welkom op de community! Bedankt voor je update en fijn om te lezen dat inloggen inmiddels weer lukt. 

Er is geen storing geweest met KPN Webmail. Soms kan het tijdelijk misgaan door een korte onderbreking, waardoor inloggen even niet mogelijk is.

Mocht dit vaker voorkomen, dan raad ik aan om het wachtwoord te wijzigen of het eens te proberen via een andere browser of apparaat. Blijft het probleem terugkomen, laat het dan gerust weten, dan kijken we verder met je mee.