Skip to main content

Wachtwoord is bekend en niet gewijzigd. Wachtwoord vergeten krijg ik een melding “ neem contact op met de klantenservice” Daarnaast stuur ik alle mail door die in de @planet.nl mailbox komt, maar sinds eind december is het erg stil. Behalve een eigen testmail krijg ik niets meer binnen van externe mail. Ik weet wel dat ik een e-mail only abonnement heb en geen Internet (Dat is alleen mailbox ********@planet.nl). kunnen jullie me verder helpen? 

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

U betaalt elke maand € 7,50 voor het e-mail only abonnement? 


@Mirellablabla 

Heeft jouw wachtwoord voor de webmail wel minstens 10 tekens ?


Thx voor de snelle reacties. Mijn wachtwoord bestaat uit 12 tekens, met Hoofdletters en cijfer gecombineerd. En yes, ik betaal iedere maand voor de mailbox. Het bedrag is iets lager, maar dan hoef ik niet alle accounts te wijzigen en bij alle instanties. En als oud werknemer ben ik stiekem ook wel gehecht aan @planet :) 

Ik begrijp het forum nog niet helemaal. Het leek erop dat je ook vragen aan KPN kon stellen, vandaar dat ik mijn mailadres had genoemd. Maar het lijkt erop dat ik toch KPN moet gaan bellen… 


Hallo @Mirellablabla , KPN reageert hier ook bij monde van een moderator, het forum is geen chatdienst,  dus het kan even duren voor ze reageren op volgorde van binnenkomst, maar bellen gaat inderdaad sneller, 0800 0402

Succes.

 


@Mirellablabla 

Het is merkwaardig dat “wachtwoord vergeten” niet werkt. Heb je wel bij “Mijn KPN” het wachtwoord van het KPN ID gebruikt i.p.v. het wachtwoord voor de webmail ? Deze 2 wachtwoorden hoeven niet hetzelfde te zijn.


@Mirellablabla 

Blocked lijst: https://blacklist.kpnmail.nl/


Hoi @Mirellablabla, welkom bij ons op het forum. Je kunt je vraag op verschillende manieren aan ons stellen inderdaad. Dat kan onder andere hier op het forum, telefonisch (0800-0402) en via de chat. Is het inmiddels weer gelukt om op jouw e-mailadres in te loggen? Als dat niet zo is kan je jouw forumprofiel volledig invullen, met alle gegevens die bij het e-mailabonnement horen en een seintje geven. Dan kan ik met je meekijken naar het e-mailadres.