Skip to main content

hallo,

momenteel probeer ik op webmail in te loggen met de browser firefox dit lukt echter niet.

nadat ik dit heb geprobeerd heb ik het ook geprobeerd op edge, dit lukt wel. de cookies zijn verwijderd en was op dat moment niet op andere apparaten ingelogd met desbetreffend mail adres.

onderaan zal ik een afbeelding plakken waar hij in blijft hangen. Ook hier op door laten draaien heeft geen effect en hij blijft in het laad scherm hangen.

daarnaast zal ik afbeelding plakken met wat er in de console aangegeven wordt.

Ik hoop op een oplossing!

 

Admin: eigen topic aangemaakt oorspronkelijke topic]

@jackvdhooff 

Helpt het als je één of meerdere plug-ins (tijdelijk !!!) verwijdert ?

Heb je nog andere programmas draaien ? Zoals een anti-virus (AV) programma o.i.d. ? Misschien moet je bij de AV het webadres van de KPN webmail op de "negeer lijst” zetten ? Dat hielp een andere gebruiker.

Heb je onlangs 1 of meer nieuwe programmas geïnstalleerd ?


Wis alle kpn.com gerelateerde cookies eens in Firefox. 


Goedemorgen @jackvdhooff, welkom op het forum!

Hebben de tips van @Willy22 en/of @PeterG geholpen? Kun je inmiddels weer gebruik maken van Webmail in Firefox? 


Het zou handig zijn als KPN een overzicht zou maken van de cookies die je moet accepteren om de webmail te gebruiken. Graag een overzicht voor de klanten die liever werken met een browser die alleen cookies toestaat voor een beperkt aantal websites.


Ik blokkeer standaard cookies van derden in de browser en verder vind ik het prima.

 


Daarom juist. Het zou handig zijn als er een overzicht zou zijn van de cookies die je moet accepteren en eventueel ook javascript voor een goede werking van de webmail.


Ik heb uiteindelijk firefox opnieuw geinstaleerd en daarbij terug gegaan naar de standaard waardes. 

Wat mijn eigen verwachting is dat de anti virus aanpassingen heeft gedaan in de extensie die bij firefox zat. Door hem opnieuw te instaleren is deze opgeschoond en daardoor laadt hij nu wel weer. 

 

Uiteindelijk lag het probleem niet alleen bij de KPN webmail maar ook bij andere websites.

Bedankt voor de tips!