Skip to main content

Als ik inlog op webmail dan word ik steeds na een paar minuten uitgelogd terwijl ik dan nog bezig.

Ook lukt het dan vaak niet om weer opnieuw in te loggen.

Heb het ook met het account van mijn zoon geprobeerd ,zelfde verhaal.

Dit is sinds de nieuwe webmail.

Hallo @Ireneaar , dat kun je binnen de webmail, instellingen rubriek veiligheid instellen en aanpassen in NOOIT, dan logt de webmail pas uit als jij dat zelf doet.

 


Oké bedankt dat ga ik proberen.

gr irene


Ook zonder de instelling op "nooit" zou die niet uit moeten loggen als je bezig bent. Dat zou pas moeten gebeuren na een paar minuten van inactiviteit.

Gebruikte u wel een browser die up-to-date is?


Het gebeurt zowel in Firefox als in Chrome en deze zijn up to date.


Bij mijn instellingen staat 15 minutem. Soms ben ik na een korte tijd reeds uitgelogd.


Ik heb de instelling op NOOIT staan en blijft mijn hele computersessie actief.

 


Instelling op Nooit gezet maar helaas word er nog steeds uitgelogd.

 


Hallo @Ireneaar , probeer het met die nooit instellingen eens met een andere browser of schoon de browser op en herstart de browser.

 


Geprobeerd maar werkt ook niet.


Beste @Ireneaar, wat een vreemde situatie! 😞 Heb je dit alleen op jouw apparaat of ook op andere apparaten? Welke pc/laptop gebruik je? En welk besturingssysteem (type en versie) draait daarop? Heb je de cookies/geschiedenis etc. van de gebruikte browsers al eens verwijderd?


Dit gebeurt als ik op mijn werk inlog op webmail.In zowel chrome,explorer als Firefox.


Hallo @Ireneaar , dan kan het door de ICT-afdeling van jouw werk zo ingesteld zijn dat de site afgesloten wordt om te voorkomen dat werknemers ‘in de baas zijn tijd’ privé-dingen op de computer doen.

 


@JanD Dat lijkt mij niet we gebruiken dit juist voor ons werk.


Hallo @Ireneaar , dat lees je niet vaak dat webmail zakelijk gebruikt wordt, meestal is het Outlook van Microsoft, dat kun je wèl de hele dag open laten staan.

 

 


Ha @Ireneaar, het klinkt plausibel wat JanD zegt. Heb je de mogelijkheid om dit te checken binnen je bedrijf? Ervaar je dit meteen uitloggen ook als je inlogt op een privé apparaat op je eigen wifi netwerk?


Ik zie dat je niet meer gereageerd hebt, is het al duidelijk? Als we nog iets voor je kunnen doen, laat het vooral weten. 


Ik denk idd dat het aan het netwerk van m’n werk ligt .Thuis op m’n laptop werkt het nl wel.


Lastig! Maar dan weet je in ieder geval waar het aan ligt.:unamused:  Wellicht kan je het toch nog eens voorleggen bij de ICT collega's.