Skip to main content

Webmail is al 5 dagen niet bereikbaar ivm technische storing.

Contact gehad met KPN: Er is niets mis met het email-adres, maar ze kunnen mij niet vertellen wanneer die technische storing is verholpen. 

Ligt dit aan de vernieuwing van de webmail?

Hallo @CarolienH , heeft het wel gewerkt? Is er soms iets gewijzigd, zoals een nieuwe/andere computer?

Kijk anders even of dit voor jou van toepasing is:

  • Ik kan niet meer inloggen op de webmail, ik krijg een foutmelding en gebruik MacOS.
    Dit kan voorkomen bij versies van MacOS  die ouder zijn dan MacOS High Sierra. Kijk dan ook of je kunt upgraden naar minimaal High Sierra. Meer informatie daarover vind je hier

Dit (en veel meer) staat in het verzameltopic De nieuwe KPN Webmail


En in aanvulling op RBxx: 

Hierbij geen problemen met Mac OS Mojave via het inloggen op https://webmail.kpnmail.nl/mail/logon.asp

Mogelijk even jouw browsegeschiedenis wissen ? 

 


Dank jullie wel voor de tips, ik ga ze proberen.

De nieuwe webmail heeft tot 5 dagen geleden wel gewerkt.

Het maakt niet uit welke browser ik gebruik, het lukt bij geen één.

 

 


Hi @CarolienH, welkom op het forum!

Lukt het inmiddels wél om in te loggen? Zo nee, zou je mij eens een screenshot willen sturen van wat je precies te zien krijgt? Ik ben voornamelijk benieuwd op welk punt je deze melding te zien krijgt. Heb je het overigens ook al eens via een ander apparaat geprobeerd?


Hallo Maja,

 

Dit was het scherm wat ik te zien kreeg, maar nu staat er dat mijn account geblokkeerd is.

Ik denk dat het komt omdat we van kpn internet zijn overgestapt naar glasvezel van een andere aanbieder.

Het is voor mij geen probleem om te betalen voor mijn hetnet-mailbox, als ik er maar bij kan komen.

Alvast bedankt voor je antwoord.

 

 


Hallo @CarolienH Heb je een antwoord op de eerder gestelde vragen?

  • Is er soms iets gewijzigd, zoals een nieuwe/andere computer?
  • Gebruik je versies van MacOS  die ouder zijn dan MacOS High Sierra.?
  • Heb je het overigens ook al eens via een ander apparaat geprobeerd?

Ik denk dat het komt omdat we van kpn internet zijn overgestapt naar glasvezel van een andere aanbieder.

De KPN webmail is bereikbaar via internet via elk netwerk en aanbieder, dus dat speelt geen rol.

 

Aanvulling: Ik lees dat je overgestapt bent van KPN naar een andere aanbieder. Als je internet hebt opgezegd bij KPN, dan zal KPN enige tijd na de overgang (een maand dacht ik) je e-mailaccount(s) afsluiten en opruimen, tenzij je bij opzeggen dit omgezet hebt naar een zgn. e-mail-only abonnement à 7,50 euro per maand. Zo niet, dan is dat mogelijk de reden van de problemen met inloggen…. het account is er niet meer.


Ah, als je KPN abonnement wordt stopgezet, vervallen daarmee ook alle onderdelen van dat abonnement, zoals de email. Tenzij je bij het opzeggen van het abonnement, door hebt gegeven dat je je email account wil behouden. Als je daar op tijd mee komt, kunnen we dit omzetten naar een betaalde ‘email only’ optie, zoals @RBxx al aangeeft.

Als je dit niet bij ons kenbaar hebt gemaakt, zal je nu geen actief KPN abonnement meer hebben en ben je het mailadres helaas kwijt. We kunnen dit ook niet herstellen of achteraf aanvragen. Ik had graag ander nieuws voor je gehad, maar kan het niet mooier maken dan het is :slight_frown:


Ik heb geen reactie meer van je ontvangen en hoop dat dit inhoudt dat het nu helemaal duidelijk is. Als je toch nog vragen hebt, trek dan vooral weer aan de bel!


Helaas, ik heb dus pech, iig bedankt voor jullie antwoorden.


Ondanks het slechte nieuws, toch graag gedaan!