Skip to main content

Op mijn bestaande webmail (kpnmail account) kan ik niet meer online inloggen. Op mijn telefoon draait deze (gelukkig) wel en is aldus actief..

Indien inloggen krijg ik de pagina “welkom bij KPNMAIL”alsof ik een nieuwe account wil instellen.

Als je dit menu doorloopt krijg ik de melding “deze combinatie bestaat al” wat logisch is maar nu een van het kastje naar de muur effect geeft.

Hallo @merijn11 welkom.

Dit lijkt op de welkomsprocedure van de nieuwe KPN webmail ←(klik voor meer informatie)

Kennelijk ben jij nu ook recent overgezet, KPN is al bezig met de migratie sinds medio oktober.

Bij de eerste keer inloggen krijg je eerst wat vragen én een korte rondleiding “Welkom bij KPN Webmail”. Onder andere wordt gevraagd om een afzendernaam in te voeren. Vreemd genoeg wordt deze gecheckt op uniek zijn. Je mag dit veld ook leeg laten, maar je kan proberen met een kleine wijziging (bv. voorletter i.p.v. voornaam). Het kan later altijd nog gewijzigd worden.


Hi Merijn, welkom op het forum. 

Hallo @merijn11 welkom.

Dit lijkt op de welkomsprocedure van de nieuwe KPN webmail ←(klik voor meer informatie)

Kennelijk ben jij nu ook recent overgezet, KPN is al bezig met de migratie sinds medio oktober.

Bij de eerste keer inloggen krijg je eerst wat vragen én een korte rondleiding “Welkom bij KPN Webmail”. Onder andere wordt gevraagd om een afzendernaam in te voeren. Vreemd genoeg wordt deze gecheckt op uniek zijn. Je mag dit veld ook leeg laten, maar je kan proberen met een kleine wijziging (bv. voorletter i.p.v. voornaam). Het kan later altijd nog gewijzigd worden.

Dit vermoeden heb ik ook. Zou je anders een screenshot hier willen plaatsen van wat je ziet?