Skip to main content
Alle mail is verwijderd bij alle mappen, er staat nergens ook maar niets en toch zit mijn opslagmap voor 82% gevuld.

Hoe is dat leeg te maken, want na 5 e-mails krijg ik bericht dat ik geen mails kan ontvangen.

Thunderbird opnieuw geïnstalleerd maar die 82% blijft.

Ik heb al mijn mails opgeslagen op mijn D-schijf, dus hoop dat iemand van KPN die opslagmap kan leegmaken.

Ik gebruik IMAP en geen POP want dat lukt niet meer.

Voorheen nooit geen problemen gehad.

Heel vervelend!!
Die 82% opslag zie ik ik de webmail van KPN en die kan ik met geen mogelijkheid verwijderen, is er iemand van KPN die dat voor mij kan doen door via bijvoorbeeld om mijn gegevens door te geven?

Het gaat toch over 82% van 1 GB opslag, vreemd als je alle mappen hebt leeggemaakt.
Hallo @willoow , als je de mappen leeg maakt wil dat nog niet zeggen dat je de boel opgeruimd hebt.

Alles staat nu in de prullenbak/trash/deleted items etc., dus dat moet ook nog leeg, dan heb je pas echt opgeruimd op de mailserver van KPN.
Maar die zijn ook leeg...

Ik zie niets meer in alle mappen, echt alles verwijderd...

En ik zie in webmail geen item om deze opslagmap leeg te maken.

Kon ik dat maar!
Als ik in webmail of op een andere manier deze opslagmap leeg zou kunnen maken dan kan ik in ieder geval weer wat meer e-mails ontvangen.

Nu krijg ik na 5 ontvangen mails het bericht dat mijn mailbox vol is, zeer irritant.
En als je hier inlogt:



https://betawebmail.kpnmail.nl



Lukt het dan wel?
Nee, alleen bij archives map geef hij server fout, folder does more exist...

De andere mappen zijn allemaal leeg..
De archives mappen in KPN webmail zijn ook leeg..
In webmail-instellingen-e mail zie ik dat de opslagmap 82% vol is, 836,1 MB van 1 GB is in gebruik.

Kan iemand van KPN deze map voor mij leeg maken, ik kan er tot op heden niet bij.

Oplossing??
Je kunt die map niet openen en zien wat erin zit? En heeft hij de naam "opslagmap"?
Nee, niet te openen.

Zie alleen dat voor 82% vol is.

Er is ook niets waarbij staat dat je de map leeg kan maken.

In de beta versie van webmail staat wel legen maar deze is grijs dus niet te gebruiken.
In webmail-instellingen-e mail.

E-mail linkerkolom, ernaast rechts 'opslag'.

En die is 82% dus bijna vol.
Gebruik je misschien Office 365 of een ander Microsoft product waarin je dit mail adres gebruikt of in het verleden gebruikt hebt?
Nee hoor, niet dat ik weet, ik begrijp alleen niet dat die map zo vol zit terwijl ik alles verwijderd heb in Thunderbird.

En ik vind het zeker vreemd dat ik feitelijk mijn eigen map niet leeg zou kunnen maken.

Ik zou ook wel eens willen weten wat die inhoud dan is.

Het zou wat klantvriendelijker zijn als je met iemand van KPN zou kunnen chatten.

Moeilijk te bereiken en aan de telefoon duurt heeeeel lang.

Ben wel heel blij dat jij de moeite neemt om mij te helpen,TOP!
Hoi Willow, welkom op het forum.



Dit is inderdaad vreemd. Heb je wat Nick aangaf ook geprobeerd? Inloggen op https://betawebmail.kpnmail.nl? Zou je een screenshot willen plaatsen van wat je daar ziet? (je adres en mailtjes even blurren/knippen).



Zou je ook je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?


Profiel zover als mogelijk ingevuld...
Als je nog meer wil weten of nodig hebt dan hoor ik dat graag.

Nu is na 5 berichten mijn mailbox al vol.
Als je daar Archive ook aanvinkt, en daarna naar je inbox gaat, krijg je dan wel toegang tot de map? Als dat ook niet wil ga ik de technische dienst aansturen, heb je nog belangrijke berichten in je inbox?
Aangevinkt maar in deze map staan helemaal geen berichten.

Verder heb ik alle e-mail naar mijn D-schijf verhuist, dus wat mij betreft staat er niets belangrijks meer in.
Dan zit er niets anders op, ik heb een melding doorgezet naar de technische mensen. Even afwachten wat zij kunnen vinden daar. Binnen 48 uur wordt dit opgepakt, ik verwacht het uit ervaring morgen al.
Dank je wel voor de hulp, hoop dat het wordt opgelost.

Als het na een tijdje nog niet goed is dan zal ik opnieuw hier verschijnen.

Nogmaals dank!
Je hebt toch niet een enorme hoeveelheid adressen in je adresboek staan? Die op 1 of andere manier vanaf je computer of telefoon geüpload zijn?
Ik heb alle bewaarde e-mails van de D-schijf op een harde schijf gezet.

Daarna de bewaarde e-mail map in zijn geheel van de laptop verwijderd.

Daarna ingelogd op webmail beta en zit die map nog steeds voor 82% vol....

Ik had Thunderbird er pas schoon opgezet zonder adressen en berichten, dus die is zo goed als leeg.
Terugkoppeling:



Map is geleegd, bedankt!

Ook goed om te weten dat deze map in de toekomst niet meer vol kan raken bij de komende, vernieuwde Webmail.

Deze is er als het goed is aan het eind van dit jaar beschikbaar is mij verteld



Deze map schijnt volgeraakt te zijn in al die jaren door concepten die niet verstuurd zijn.

Deze map kan je onmogelijk zelf legen en kunnen ze alleen maar bij KPN oplossen.



Bedankt voor het oplossen en alle hulp!!
Fijn dat het gelukt is en bedankt voor de terugkoppeling hier. 🙂