Skip to main content

Bij openen mailbox stonden plots alle berichten uit inbox in de prullenbak. Ik heb alle berichten in de prullenbak vervolgens geselecteerd en verplaatst naar de inbox. Helaas waren toen alle berichten helemaal verdwenen uit beide mappen!

Is er nog kans dat de verdwenen mails terug te halen zijn? Ik heb ze niet actief verwijderd. 

Hoi @Rick RK, welkom op ons forum!
Dat is wel schrikken ineens!

Helaas zijn mails niet meer terug te halen als ze eenmaal weg zijn.
Kan het zijn dat ze misschien opgehaald zijn door een apparaat waarop je de mail met de POP instellingen hebt ingesteld?


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!


Thomas dank voor je reactie!  De berichten gingen spontaan van postvak in naar de prullemand. Daarna wilde ik ze terugzetten in postvak in via de optie alle berichten verplaatsen en toen waren de berichten defintief verdwenen.  Vandaag contact gehad met Kpn. Mogelijk kan afdeling archieven hierin nog wat betekenen.  

 

Kan het zijn dat ze misschien opgehaald zijn door een apparaat waarop je de mail met de POP instellingen hebt ingesteld? 

 

Op deze vraag van aan jou aan mij kan ik eerlijk gezegd geen antwoord geven.

 

Met vriendelijke groet,

Rick

 

 

Â