Skip to main content

Sinds een tijdje synchroniseren mijn email-mappen van outlook op mijn laptop niet meer met mijn Iphone/Ipad. 

Op advies heb ik nu nieuwe mappen in webmail aangemaakt en nu zie ik ze wel op mijn Iphone en Ipad. Maar de mappen in webmail zie ik niet in mijn outlook.

Mappen aangemaakt in outlook, stonden eerst cursief in mijn iphone. Ik kan ze niet verwijderen. Als ik ze op de laptop verwijder, blijven ze op mijn telefoon lichtgrijs cursief staan.  Maar kan ze niet weghalen 

Wat is er verkeerd. Heb volgens mij Outlook 2016. Iphone 13

Graag hoor ik wat ik moet doen!

Mvg. Resi Koonen 

Dan voor nu nog een laatste vraag: kan ik dit gesprek ook opslaan ? 

Deze conversatie blijft ‘eeuwig’ bestaan, totdat KPN het een keer gaat archiveren of een X aantal jaren @Resi 

Je kunt ook de schermen opslaan als PDF

 


Goedenmorgen, helaas is mijn hoop vanochtend vervlogen en is de mail in Outlook op mijn laptop nog niet gesynchroniseerd met de webmail. 
Ik stuur enkele afbeeldingen mee van resp. Accountnaam en synchr instellingen, en de serverinstellingen  


 


 


Admin: afbeeldingen aangepast i.v.m. zichtbaar e-mailadres


Dit topic/gesprek blijft hier op de community staan @Resi Je kunt dus altijd dit terugvinden en teruggrijpen naar de uitleg van enkele community leden. 


Ehm, dat wist ik al ;)

Ik heb net aanvullende foto’s gestuurd omdat het probleem nog steeds niet verholpen is 


Dit topic/gesprek blijft hier op de community staan @Resi Je kunt dus altijd dit terugvinden en teruggrijpen naar de uitleg van enkele community leden. 

Beste Jeroen, ik heb vrijdag ook al gereageerd dat ik dit al wist maar dat ik graag antwoord wilde op de prangende vraag waarom ik in mijn outlook nog steeds niet alle mappen kan zien? Ik stuurde foto's mee van mijn instellingen op de laptop.

Is er iemand die me verder kan helpen?

 

Groet, Resi 


Ik durf het echt niet te zeggen. Mogelijk heeft @GeSp nog een idee. Hij is erg handig met e-mailinstellingen. 


Ik durf het echt niet te zeggen. Mogelijk heeft @GeSp nog een idee. Hij is erg handig met e-mailinstellingen. 

Instellingen in de afbeeldingen zien er goed uit.

Het zou aan de mappen die in Cursieve letters staan kunnen liggen, als die verwijderd of hersteld zijn lukt synchroniseren wellicht ook weer.

Dat herstellen of verwijderen zal een mail beheerder moeten doen, iemand van de Abuse afdeling?

Verder zou ik het ook niet weten @Jeroen van KPN 


Had je mijn afbeeldingen van de e-mail instellingen in Outlook gezien @GeSp 


 @Resi Is het voor jou een optie om niet met programma Outlook te werken, maar wel met ‘webmail’?

Ik heb heel lang op mijn werk met Outlook gewerkt omdat ik de layout en de interface prettig vind. Echter, het werken met webmail biedt zoveel voordelen dat ik op gegeven moment met webmail ben gaan werken. Dat was even wennen, maar nu wil ik niet en nooit meer anders. 

Misschien dat je dat eens kunt proberen/testen? Je loopt dan in elk geval nooit meer tegen de problemen aan die je nu ervaart.


Klinkt inderdaad plausibel maar het ziet er idd een beetje ‘shabby’ uit. Dus dat zal wennen worden. Ik had gehoopt dat het opgelost kon worden ;)


Goedenmorgen, helaas is mijn hoop vanochtend vervlogen en is de mail in Outlook op mijn laptop nog niet gesynchroniseerd met de webmail. 
Ik stuur enkele afbeeldingen mee van resp. Accountnaam en synchr instellingen, en de serverinstellingen  


 


 


Admin: afbeeldingen aangepast i.v.m. zichtbaar e-mailadres

Kan ik of jullie de afbeeldingen ook verwijderen? een oplossing is er vooralsnog toch niet ….


Reageer