Skip to main content

Wij zijn overgestapt naar een andere provider per 1 oktober 2022

per 1 oktober werkte webmail niet meer terwijl deze nog 6 maanden zou doorlopen 

nu kan ik geen mail meer ontvangen / versturen op mijn account 

hoe kan ik dit oplossen ? 

Wat zie je als je inlogt?

Wat gebeurt er als je vanaf een ander adres naar jouw e-mailadres mailt?


Heb ik geprobeerd .

Er zijn inmiddels al div. mails verstuurd naar mijn emailadres maar ik kan er niet bij om te lezen/beantwoorden. 

 

inmiddels wel een nieuw emailadres aangemaakt bij de nieuwe provider.

 

Wij dachten dat het oude emailadres nog actief zal blijven 

 


Wat zie je dan als je inlogt?


Er wordt gevraagd in te loggen met gebruikersnaam en wachtwoord 

die heb ik ingevoerd maar werkt niet meer 


Er wordt gevraagd in te loggen met gebruikersnaam en wachtwoord 

die heb ik ingevoerd maar werkt niet meer 

fout antwoord verwijderd, teruggefloten door @RBxx , waarvoor mijn dank, weer wat geleerd.

 


Dat klopt niet @JanD , na opzeggen blijft de e-mail 6 maanden beschikbaar via e-mailclient en webmail.

bron:

 


Kan je hier proberen je wachtwoord te wijzigen?

https://email.kpn.com/wachtwoord

Laten we hopen dat je na een wachtwoord-reset nog toegang krijgt. Anders mag de administratie van KPN zich erover buigen. Want je moet inderdaad, zoals ik lees, 6 maanden lang nog kunnen genieten van je e-mail diensten zodat je jouw vrienden, vriendinnen, familie en anderen op de hoogte kan brengen van je nieuwe mailadres.

Los van dit raad ik altijd aan om voor primaire zaken een gmail/live/o.i.d. adres te nemen. Of als je het geld het waard vind, een eigen domeinnaam met een mailadres. Het kost altijd veel moeite om te achterhalen waar je mail-adres bekend is. 😉


Welkom bij ons op het forum @Stoop1961. Wat de anderen zeggen klopt, na opzegging van een abonnement blijft het e-mailadres nog 6 maanden bestaan. Als je deze week nog bent overgestapt moet dat adres nog bestaan dus.

Is het wijzigen van het wachtwoord gelukt op de manier die Ariën voorstelde?