Skip to main content

Webmail werkt bij mij (11-2019) al een week niet, krijg elke keer de melding Er zijn technische problemen met webmail op het moment. Probeert u later opnieuw in te loggen. Heb ook geprobeerd op mijn Iphone, zelfde melding. Ernstig vind ik, dat na zoeken alleen berichten van maanden oud te vinden zijn over hoe dit op te lossen (via KPN dus) en ook dat ik alleen met wachttijd 10 minuten KPN kan bellen hierover. Waar kan ik mijn klacht melden? 

Goedemorgen @atim, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Het is natuurlijk niet de bedoeling dat Webmail niet werkt, zowel op je laptop (computer) als op je iPhone. Onlangs is de Webmail omgeving aangepast, vernieuwd, waardoor sommige dingen wat anders zijn of ergens anders staan.

Welke internetbrowser gebruik je (op de laptop/computer) om bij Webmail te komen? Kan je eens testen of je dezelfde melding krijgt via een andere internetbrowser? 


Beste Susan, dank voor je reactie. Ben natuurlijk al een paar dagen aan het studeren en uitproberen. Bepaalde uploads hielpen, ik kan er nu weer bij. En de nieuwe omgeving vind ik een verbetering! Groet van Annemieke 


@atim, fijn om te lezen dat je er inmiddels bij kan én het een verbetering is voor jou! Mocht je, nu of in de toekomst, nog vragen hebben dan hoor ik het graag!


Reageer