Skip to main content

Vorige week was alles nog okay. Nu werkt webmail niet meer. Als ik inlog krijg een draaiend 'wieltje'. Verder geen foutmelding of zo. Inlog is goed. Ik heb ook gekeken of het met een nieuw passeerwoord wel werkt. Nee, dus. 

Wat irritant. 

Verwijder eens alle kpn cookies in de browser. 

En ga dan weer naar http://webmail.kpnmail.nl

 


Hallo @DjoeGio ,

Wat je kunt doen is de internetgeschiedenis (browsegeschiedenis) wissen. 
 

Daarna zal het inloggen wel weer lukken. 


Hoi @DjoeGio. Welkom op het KPN Forum! Is het inmiddels gelukt om weer in te loggen?


Allen dank. Na de opschoonactie werkte het weer!


Het is weer hommeles. Webmail oproepen blijft 'hangen'. Werkt niet meer. Cache legen en Passeerwoord vervangen helpt niet. Ik vrees dat ik het moet opgeven. 


Bovendien, punt van ergernis, het is vrijwel onmogelijk een levend persoon bij KPN live aan de lijn te krijgen om iemand zoals ik stap voor stap naar een oplossing te leiden. Het is nooit een probleem als er iets 'verkocht' moet worden, maar als er iets 'opgelost' moet worden is het Leiden in last.


Na een hoop experimenteren ben ik erachter waar het in zit. Webmail hapert in mijn vaste browser (Opera). Maar in Edge werkt het weer wel. Waar dit aan ligt, weet ik niet. 


Hi @DjoeGio! Dan ligt het mogelijk aan een browser extensie. Goed dat in ieder geval een andere browser een tijdelijke oplossing is.

Wat betreft de bereikbaarheid, het moet niet onmogelijk zijn iemand te spreken. Voor niet-dringende vragen zijn we open van 08:00 tot 18:00 op maandag tot en met vrijdag. En op zaterdag van 08:00 tot 17:00. Wel kan het zijn dat je eerst een bericht krijgt met een link met instructies. Lukt het daarmee niet, bel dan weer. Als je aangeeft dat het over hetzelfde onderwerp gaat krijg je een medewerker aan de lijn.