Skip to main content
Dag, het invullen van adressen, onderwerpen in KPN Webmail werkt ontzettend traag. Ook als je het onderwerp in wilt vullen, dan blijft de cursor vaak staan in de adresbalk en vult die verder in...

Het invullen van meerdere adressen gaat erg traag. Ik moet steeds wachten totdat de cursor weer gaat knipperen.

Heeft iemand hier een oplossing voor?
Hoi Zandman, welkom hier. Dit komt niet bekend voor, maar lijkt eerder op een hardware fout. Heb je dit op meerdere apparaten? En welke browser gebruik je mocht je dit op een laptop of pc doen?
Dag Alex_P, bedankt voor je reactie. Ik gebruik Internet Explorer en Google Chrome.

Ik heb het niet op de laptop.
Maar wel op een andere laptop of pc waarop je IE en Chrome gebruikt? In Chrome gebeurt het dus ook? Mag ik vragen hoe oud dat apparaat is en wat apparaat het precies is? Werkt het verder wel snel op andere websites?
Dag Alex_P,



De processor is Intel(R) Core (TM) i3-2100 CPU@3.10GHz - geheugen 4 GB - 64-bits besturingssysteem, x64-processor. Ik gebruik Windows 10 pro - versie juli 2018
Dat zou wel goed moeten werken. Heb je vanmiddag even tijd om te bellen? Dan neem ik even je pc op afstand over terwijl je meekijkt om te kijken wat er aan de hand is. Zo ja, zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?
Dag Alex, fijn dat je me op deze manier wilt helpen. Ik heb mijn profiel bijgewerkt.



Via een glasvezelaansluiting is de maximaal haalbare internetsnelheid op mijn adres: 500Mbit/s download en 500 Mbit/s upload

Ik heb qua abonnement KPN 3 in 1.



Ik heb vanmiddag (dinsdagmiddag) wel even tijd om te bellen. Welk nummer?
Hi Zandman, gisteren is dat niet gelukt. Vanavond ben ik er wel tot laat dus laat het me even weten of dat schikt. Dan bel ik je op het nummer dat bij ons bekend is.
is goed!
Elkaar zojuist gesproken en ik neem vrijdag wederom contact met je op i.v.m. de voetbalavond op tv. 😉
Voor de meelezers: Zandman zojuist gesproken maar we konden het niet reproduceren, alles werkt op dit moment zoals het hoort. Hij houdt het in de gaten.
Dag Alex_P, ik heb - denk ik - inmiddels ontdekt dat het probleem zich (eerder) voordoet bij een opstart vanuit Microsoft Edge dan bij Google Chrome. Zou dat kunnen?
Dat zou kunnen, maar het hoort niet zo. Het moet toch ergens aan de pc liggen, alleen geen idee waar. Ik zou zeggen, gebruik voortaan Chrome op je pc, of misschien nog handiger: een e-mailprogramma.