Skip to main content

ik heb al 15 jaar zonder problemen mijn website www.mattijn.com bij kpn en die is sinds gisteren alleen nog bereikbaar via home.kpn.nl/fran3324 

wat zou er gebeurd kunnen zijn en hoe kan ik dit oplossen?

Hi Mattijn, welkom op het forum. 

Met de website zelf is niets mis. Dit ligt ergens aan de koppeling/doorverwijzing vanaf www.mattijn.com naar home.kpn.nl/fran3324. Zou je dat willen nakijken? 


Ik wist niet dat het überhaupt mogenlijk was een domein aan de particuliere webruimte te hangen. Werkte het niet via een iframe ofzo?


Ik wist niet dat het überhaupt mogenlijk was een domein aan de particuliere webruimte te hangen. Werkte het niet via een iframe ofzo?

Het is een doorschakeling. Zo kan ik bijvoorbeeld nick83.org aanmaken en doorschakelen naar nijntje.nl. :rabbit2:


Ik wist niet dat het überhaupt mogenlijk was een domein aan de particuliere webruimte te hangen. Werkte het niet via een iframe ofzo?

Het is een doorschakeling. Zo kan ik bijvoorbeeld nick83.org aanmaken en doorschakelen naar nijntje.nl. :rabbit2:

Het domein staat blijkbaar in de domein name servers van KPN …

...maar gaat daar duidelijk iets fout.

Werk aan de winkel voor KPN dus.


dank voor jullie reacties

ja het probleem is dat kpn geen webservice meer bied en de site is overgedragen aan aguweb

wel raar dat ze me naar een forum verwijzen 


Aguweb???

Bedoel je misschien argeweb?

Overigens lijkt mattijn.com niet bij argeweb ondergebracht te zijn.

 


ja precies argeweb

ik heb al contact met ze gehad

ze horen het te hebben maar het is er nog niet


Dan verklaart dit misschien waarom het niet werkt. Jij had voor Argeweb zo te zien de site bij KPN ondergebracht? Blijkbaar is dat nog niet overgezet. Mijn advies is om even te bellen met 0800 0403, webhosting bij KPN wordt gezien als zakelijke dienst namelijk. Dan kunnen de collega's daar precies nakijken wat er aan de hand is. 


ja het was altijd bij kpn, site en domeinnaam

dankje Alex, ik ga ze bellen


het is opgelost:)

dank voor het meedenken


Fijn om te lezen en uiteraard graag gedaan.