Skip to main content

Zoals meer te lezen op het forum. Ook bij mij plotseling oudere mail niet meer zichtbaar in mijn inbox IN.    Ik heb niets verwijderd.   Ik gebruik iMap.   Dus graag alle standaard antwoorden overslaan aub.   De mail wordt domweg niet getoond in mijn account. Ook niet op andere apparatuur zoals de iphone.  En nee er is ook niet gehackt … Graag kijken in jullie systemen waar dit mis gaat !

 

 

 

Hi @Andre Lemmer, welkom hier. 

Mag ik weten om welk adres het gaat? Zou je dit in je profiel willen zetten en mij een seintje willen geven als je dat hebt gedaan?


Ik heb het ingesteld bij website . Verder zie ik geen opties .


Even voor de duidelijkheid. Gebruik je ergens een mailconnectie met je mailbox via POP? Dat is vaak het probleem dat de mail uit je mailbox wordt gekopieerd en vervolgens vaak op de server wordt verwijderd, eventueel met een interval.

Het wijzigen van je wachtwoord kán dan helpen zodat die pop-verbinding niet meer werkt.


 En nee er is ook niet gehackt … 

Waaruit maak jij dit op?


Geen pop. Alleen webmail en op iPhone imap.

geeb hack. Omdat alleen inbox vanaf begin januari leeg is . Alle andere boxen en submappen is niets aan de hand .

 

 


Er zijn honderden mails uit beeld. Zitten ook niet in andere mappen. Graag backup terug zetten. Ik neem aan dat kpn die maakt.  


@Andre Lemmer zou je alsjeblieft ook je andere gegevens in willen vullen? Het klinkt misschien gek, maar het is nodig dat jij ze invult in verband met privacy


Ik heb volgens mij wat toegevoegd. 


@Andre Lemmer, het account zelf is actief. 

Zou je een screenshot willen plaatsen hier van de foutmelding die je ziet? 


 

Graag backup (wanneer aanwezig)  van de mail terug zetten.  Ik heb geen foutmelding. Dat was dan wel het eerste wat ik had aangegeven ….. Ik zie domweg geen mail meer van voor 3 januari in in mijn inbox. Deze mail is ook niet te zien in het archief / prullenmand / verwijderde items etc.. Mail in mijn andere eigen mappen is er nog wel.  Alleen mail in de map inbox zelf is niet meer te zien. En nee ik maak geen gebruik van een popreader.   

Het is ook geen filter omdat ik hetzelfde zie op mijn iPhone. 

Kunnen jullie zien wat daar recent is gebeurd?   Verplaatst?  Verwijderd?  Door wie? Welk IP-adres?  

In neem aan dat jullie naast een backup ook een auditlog hebben?   

Daarnaast heb ik diverse aliassen op deze box. 

 

*Admin edit: e-mailadressen verwijderd in verband met privacy.

 


Duidelijk. Ik zie dat er al iemand hiermee bezig is geweest en dat een restore is gedaan van alles dat ze hebben kunnen vinden. Herken je dit ook?