Skip to main content

Ik kan niet inloggen. Moet eerst een aantal basisgegevens invullen. Als ik dan mijn naam invul komt automatisch de weergavenaam in het onderste vakje. Maar dan krijg ik een foutmelding. ‘Deze combinatie bestaat al. De weergavenaam van uw emailaccount moet uniek zijn. Pas de weergavenaam aan en probeer het opnieuw.’  Bovenaan staat nog de melding ‘de naam die u ingevoerd heeft is toegewezen aan een andere gebruiker. Kies een andere weergavenaam’ Maar die kan ik niet wijzigen. Ik heb het al diverse malen geprobeerd maar kom niet verder. En nu?

 

*Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste Micha3,

Emailadressen moeten natuurlijk uniek zijn omdat er anders chaos onstaat. Nadat u uw naam heeft ingevuld wordt er voor u een weergavenaam gemaakt. Deze is blijkbaar helaas niet uniek en moet aangepast worden.

Aan de linkerkant als ik het goed heb is een klein vakje dat aangevinkt kan worden. Dit zorgt ervoor dat u uw weergavenaam kunt aanpassen. Deze moet dan ook weer uniek zijn. 

Zou u dit willen proberen?

Groet


Hallo Rubbere Robbie, het is gelukt. Dank je wel.


Hallo Rubbere Robbie, het is gelukt. Dank je wel.

@Micha3 Ben blij het te horen! super!


Hoi @Micha3, fijn om te lezen dat het inmiddels gelukt is met de hulp van Robbie :slight_smile:  Als we je meer kunnen vertellen over e-mail of als je andere vragen voor ons hebt weet je ons te vinden.