Skip to main content

ik heb (nog) een telfort mailadres. Als ik van daaruit mails verstuur aan gmail-adressen dan krijgt men de volgende mededeling: 

 wat kan ik doen om dit te voorkomen?

 

Admin: nieuw topic voor je vraag aangemaakt

 Hi @stephanvanh, ik snap heel goed dat je hier even over aan de bel trekt!

Het is een bekend issue dat Telfort en Gmail op dit moment niet helemaal goed samenwerken, we gaan daar in de toekomst verandering in brengen maar weten nog niet precies wanneer dat zal zijn. In tussentijd kunnen mensen deze melding gewoon negeren, er is niet daadwerkelijk een risico :slight_smile: 


 In tussentijd kunnen mensen deze melding gewoon negeren, er is niet daadwerkelijk een risico :slight_smile:

Leg dat maar eens uit aan de mensen die een mailtje van je krijgen. :confounded:

Hoe lang gaat het duren totdat dit issue verholpen is, zoiets moet toch haast wel een hoge prioriteit hebben.


Heeft zeker prioriteit @wjb, telfort.nl gebruikt nog geen dkim en spf voor de ondertekening van mails, en daardoor kan Gmail de verificatieslag niet maken. Dit gaat aangepakt worden maar het email team kan me niet vertellen wanneer precies.


Maja,

bedankt voor de reacties en de ‘empathie’ over dit issue. De meldingen worden al heel lang gegeven dus vreemd dat een syteemaanpassing zo lang moet duren!


Graag gedaan @stephanvanh, ik weet er zelf niet genoeg van om goed uit te kunnen leggen waarom dit zo lang moet duren, hopelijk snel opgelost!