Skip to main content
Antwoord

Wel e-mail versturen, maar niet ontvangen op laptop

• December 4, 2024
  • 6 reacties
  • 82 keer bekeken

Geachte,

ik heb de e mail geinstaleerd op de laptop nu kan ik wel berichten verzenden uit de mail.

Echter kan ik geen mail ontvangen.

Hoe kan dit alle poorten staan goed open er is ook door een bedrijf naar gekeken maar krijgen het niet voor elkaar.

Graag jullie hulp.

Beste antwoord door Anonymous

Hallo ​@Wauz 

Het gaat om een KPN mailaccount?

Welke instellingen gebruik je, dat kan je het makkelijkst bekijken via BestandAccountinstellingen:

Dan:

Dubbelklikken op het account dat niet goed werkt:

Er van uitgaande dat je IMAP gebruikt, anders moet de Server voor inkomende e-mail: pop.kpnmail.nl zijn.
Instellingen controleren, eventueel aanpassen en dan op Meer instellingen ... klikken:

Vinkje moet aan staan:

Poorten en verbindingstype controleren en aanpassen indien nodig (voor POP poort 995 instellen):

Deze instellingen zijn voor alle KPN mailaccounts zoals @kpnmail.nl, @telfort.nl en @planet.nl.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 4, 2024

het betreft het office programma 2021

WMG-N
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • December 4, 2024

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi ​@Wauz. Welkom op de community! Wat vervelend dat je geen e-mails kan ontvangen. Heb je al op het linkje hierboven geklikt wat ​@WMG-N deelt. Daar vindt je een handleiding om jouw e-mailadres op de juiste manier in te stellen in jouw e-mailprogramma. Ik ben benieuwd of het inmiddels al is gelukt.

JanD
Superuser
  • Superuser
  • December 6, 2024

Beste ​@Wauz lukt het als (tijdelijke) oplossing wèl via je KPN webmail???

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 8, 2024

ja, dat doen we nu ook even als tijdelijke oplossing.

• Antwoord
  • December 8, 2024

Hallo ​@Wauz 

Het gaat om een KPN mailaccount?

Welke instellingen gebruik je, dat kan je het makkelijkst bekijken via BestandAccountinstellingen:

Dan:

Dubbelklikken op het account dat niet goed werkt:

Er van uitgaande dat je IMAP gebruikt, anders moet de Server voor inkomende e-mail: pop.kpnmail.nl zijn.
Instellingen controleren, eventueel aanpassen en dan op Meer instellingen ... klikken:

Vinkje moet aan staan:

Poorten en verbindingstype controleren en aanpassen indien nodig (voor POP poort 995 instellen):

Deze instellingen zijn voor alle KPN mailaccounts zoals @kpnmail.nl, @telfort.nl en @planet.nl.