Skip to main content
Beantwoord

Welke gegevens heb ik nodig om in de KPN Cloud in te loggen?

• 6 mei 2025
  • 4 reacties
  • 40 keer bekeken

Ik heb zojuist KPN cloud aangemaakt. Probeer in te loggen en dat moet blijkbaar dezelfde inlogcode zijn als mijn mailadres. Dat werkt niet, net als mijn iCloud inlogcode of die van de KPN. Wat moet ik nu doen?

Nelleke van Dijk

Beste antwoord door Maja van KPN

Hi ​@N.van Dijk,

Top dat het inloggen bij de Webmail zonder problemen werkt, dan weten we dat we het niet bij de inloggegevens hoeven te zoeken!  Als je bent ingelogd bij de Webmail, kan je ook vanuit daar de cloud benaderen. Ik zie dat Marlon dit ook al benoemd heeft en hoop dat het je via die weg is gelukt! 🙂 Je leest meer over de verschillende manieren om gebruik te maken van KPN cloud in het volgende artikel:

Bekijk origineel

4 reacties

• 6713 reacties
  • 6 mei 2025

Kun je dus wel inloggen op webmail? 

http://webmail.kpnmail.nl

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 6 mei 2025

ja, geen enkel probleem

• 6713 reacties
  • 6 mei 2025
N.van Dijk schreef:

ja, geen enkel probleem

Dan heb je via die weg ook toegang tot de bestanden in de KPN cloud. Wat lukt er dan niet? Inloggen via de app op de pc? Of op de smartfoon? 

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Moderator
  • 15703 reacties
  • Antwoord
  • 8 mei 2025

Hi ​@N.van Dijk,

Top dat het inloggen bij de Webmail zonder problemen werkt, dan weten we dat we het niet bij de inloggegevens hoeven te zoeken!  Als je bent ingelogd bij de Webmail, kan je ook vanuit daar de cloud benaderen. Ik zie dat Marlon dit ook al benoemd heeft en hoop dat het je via die weg is gelukt! 🙂 Je leest meer over de verschillende manieren om gebruik te maken van KPN cloud in het volgende artikel: