Skip to main content

Hallo,

Klopt het dat mijn (hele oude 😉 ) email adres eindigend op wxs.nl niet meer werkt?

​@gertjana 

Nee hoor. Dit emailadres moet nog steeds werken.

Hoi ​@gertjana, welkom! Zoals WMG al aangeeft is het wxs domein voor e-mail nog steeds gewoon actief. Dus, als dit bij jou niet werkt, dan kunnen er in de basis twee dingen aan de hand zijn:

• de gegevens die je gebruikt om in te loggen in de webmail / ingesteld hebt in je mailprogramma kloppen niet (meer)
  • jouw specifieke e-mailadres bestaat niet meer

Kun je iets meer vertellen over wat je ervaart met je mailadres? Dan kunnen we je verder helpen.

Hi Erik,

lang verhaal kort, ik kreeg een brief van een bedrijf wat aandelen beheert. E-trade. Heel vroeger had ik daar via werkgever wat aandeeltjes. In die brief stond dat ze geprobeerd hadden te mailen naar mijn wxs.nl adres, maar dat was niet gelukt.

ik heb toen vanaf mijn werk mail een mail naar dat wxs adres gestuurd, die komt niet aan, maar ook geen ndr. Ook niet in de spam/ongewenste mail map. Ook van mijn planet mail naar die wxs mail werkt niet. 
dat duidt er m.i. op dat het mailadres niet meer bestaat. Ik kan me niet herinneren of ik die zelf verwijderd heb. Ik kan echter niet vinden waar ik de aliassen van mailadressen kan vinden. 
dus…

Ik gok nu dat de fout 30 centimeter voor het scherm zit, als jij kunt aangeven waar ik de aliassen kan checken hoor ik dat graag.

Reageer