Skip to main content
Antwoord

wie kan mij fysiek helpen om mijn email weer op mijn samsung telefoon te krijgen?

• January 11, 2024
  • 2 reacties
  • 45 keer bekeken

Wie kan mijnfysiek helpen om mijn email weer op mijn samsung telefoon te krijgen?

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Hallo @Chris Bogaers, je kunt voor hulp langs gaan bij een KPN winkel. Mocht dat toch niet mogelijk zijn? Er zijn ook mogelijkheden zoals hulp via Student-aan-huis. 
Mocht het mogelijk zijn om zelf ook handelingen uit te voeren, dan kun je ook bellen met de KPN klantenservice op het gratis nummer 0800-0402. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • January 11, 2024

Je bedoelt dat er iemand bij je thuis moet komen om e.e.a. in orde te maken @Chris Bogaers ,

Het beste is dan met je telefoon even langs een lokale KPN-winkel gaan, daar kunnen ze je fysiek helpen.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 12, 2024

Hallo @Chris Bogaers, je kunt voor hulp langs gaan bij een KPN winkel. Mocht dat toch niet mogelijk zijn? Er zijn ook mogelijkheden zoals hulp via Student-aan-huis. 
Mocht het mogelijk zijn om zelf ook handelingen uit te voeren, dan kun je ook bellen met de KPN klantenservice op het gratis nummer 0800-0402.Â