Skip to main content

Goede middag ik hel een test uit gevoerd, om dat mijn internet heel traag is. Volgens de KPN is het prima. Ja dat klopt voor hun misschien maar ik heb 2 testen gedaan 

Dit is niet echt geweldig toch 

Dit is wat KPN meld ik geloof dit niet 

 


Hallo @Spee , dat zijn prima waarden, vooral de laatste KPN-test.

Welke snelheid moet je bekabeld volgens je abo hebben, want dat is de maatstaf?

Heb je glas of koper?

 


Goedenavond, wij hebben glas. 
 


Goedemiddag @Spee en welkom hier op het forum :)

 

Voor Wi-Fi zijn dit prima snelheden die je haalt. Qua snelheid hanteren we voor Wi-Fi een ondergrens van 20 Mbit/s en daar zit je in beide gevallen boven. Wellicht dat er nog een beetje winst valt te behalen en daarom zou ik je adviseren om eens aan de slag te gaan met de KPN Wi-Fi Manager (kpn.com/wifimanager). Deze tool kan bij jou thuis de kwaliteit van de Wi-Fi in kaart brengen en op basis daarvan verbeteringen doorvoeren (zoals het beste kanaal). Wanneer de Wi-Fi Manager een snelheid meet die onder de 20 Mbit/s ligt, zal er een gratis oplossing worden aangeboden in de vorm van gratis Wi-Fi versterkers of een monteur. 


Hoi @Spee , ik heb niks meer van je mogen vernemen maar hoop dat je iets hebt gehad aan de informatie die hier is gegeven 🙂 Wat is op dit moment de stand van zaken?


er komt binnen kort iemand kijken 

 


Goedemorgen @Spee en bedankt voor je berichtje 🙂 Fijn om te lezen dat er binnenkort iemand komt kijken! Laat je het me weten mocht je mijn hulp of input nog nodig hebben?


Reageer