Skip to main content

Ik heb een KPN ID mail adres. Deze mail wordt door KPN niet gebruikt om met mij te communiceren.

Daarvoor gebruiken ze een oud mail adres, dat niet meer actueel is.

Ik wil, dat KPN voor correspondentie ( zoals sturen facturen ) mijn ID mail gebruikt.

Het is volstrekt onmogelijk, om KPN dat duidelijk te maken.

Gevolg: ik houd dat oude mail adres alleen om de facturen van KPN te ontvangen !

Hoe krijg ik KPN zover, dat ze het door mij gewenste mailadres gaan hanteren ?

 

Hallo @zuidwestfries , in MijnKPN kun je precies aangeven of en hoe KPN met je kan corresponderen.

 


@zuidwestfries Normaal gesproken zou je de correspondentie inderdaad moeten ontvangen op het e-mailadres wat je gebruikt in combinatie met jouw KPN ID. Ik zie dat je vanmiddag contact hebt gehad en het correspondentieadres komt nu overeen met het e-mailadres in jouw profiel. Excuses dat dit wat voeten in de aarde heeft gehad en als ik nog iets voor je kan doen dan help ik graag!


Remco,

Bedankt voor jouw reactie.

Heb bericht ontvangen, dat mail adres is gewijzigd.

Vertrouw er op, dat eerstvolgende post van KPN op juiste mailadres terecht komt.

Vraag mij nu alleen nog af, waarom dat nu niet via de site geregeld  kon worden, daar word je van hot naar her gestuurd.

Enfin: kwestie nu geregeld.


Dat is inderdaad vreemd en ik zal dat ook naar de beheerders terugkoppelen. Ik wens je een fijne dag verder en post gerust nog eens een bericht als wij in de toekomst iets voor je kunnen doen!


Kunt u mij helpen mijn correspondentie e-mailadres te wijzigen? Ik had een typefout gemakt in mijn e-mailadres bij het aanvragen van een nieuw abonnement en nu ontvang ik geen mails van KPN


Kunt u mij helpen mijn correspondentie e-mailadres te wijzigen? Ik had een typefout gemakt in mijn e-mailadres bij het aanvragen van een nieuw abonnement en nu ontvang ik geen mails van KPN

Hallo @PMa het handigst is even bellen met 0800 0402 

Â