Omdat ik heel veel spam op mijn primair e-mailadres krijg wil ik mijn primair e-mailadres wijzigen.
Ik kan alleen nergens vinden hoe ik dat kan doen.
Ik gebruik het e-mailadres nooit dus zou een andere mogelijkheid kunnen zijn om het e-mailadres volledig af te sluiten. Maar ook hierover kan ik niets vinden.
Wie kan mij helpen?
Beantwoord
wijzigen primair e-mailadres
Beste antwoord door Anonymous
Hallo @Piet49 ,
een primair e-mail adres wijzigen kan bij geen enkele provider omdat je klantaccount daar aan gekoppeld is.
Dan zou je je account op moeten zeggen en een nieuw account moeten nemen.
Een alias op dat account nemen is niet zinvol, je kunt beter een extra e-mail account aanmaken en dat in het vervolg als hoofdaccount gebruiken.
Succes☺️
Bekijk origineeleen primair e-mail adres wijzigen kan bij geen enkele provider omdat je klantaccount daar aan gekoppeld is.
Dan zou je je account op moeten zeggen en een nieuw account moeten nemen.
Een alias op dat account nemen is niet zinvol, je kunt beter een extra e-mail account aanmaken en dat in het vervolg als hoofdaccount gebruiken.
Succes☺️
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.