Skip to main content

Idd, geen goede service van KPN   ,  heb ook dat probleem,  

 Doe er wat aan KPN !!!!!

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Voor mij ook regelen graag. 

*Admin: bericht verplaatst naar eigen topic


Heb al meerder malen contact gehad sinds afgelopen dagen, helP me  heb primair mail adres “verwijderd “.  Kan niet meer inloggen, 

haal uit quarantaine aub 

 

bets 

 

admin: e-mail adres verborgen ivm privacy en samengevoegd met bestaand topic


Hallo @Steb3, welkom! Het primair e-mailadres wijzigen gaat helaas niet, omdat jouw klantnummer hieraan gekoppeld is. Maar nu lees ik dat je per ongeluk het primaire e-mailadres hebt verwijderd. Logisch dat je die graag terug wilt. Ik kijk graag wat ik hierin voor je kan betekenen. Zou je het e-mailadres in kwestie willen toevoegen aan je forumprofiel? Geef even een seintje als je dit gedaan hebt, dan kan ik voor je aan de slag.


Hi @Denise_ 

Volgens jouw collega’s in het volgende topic is de vaste koppeling van primair e-mailadres en abonnement met de invoering van de nieuwe ‘leverstraat’ komen te vervallen.

Daarom is het TS ook gelukt om dit primaire adres te verwijderen. Dat kon ‘vroeger’ gewoon niet.


Goed dat je het aangeeft, @RBxx! Dit was mij niet bekend; ik was nog in de veronderstelling dat het niet kon. Weer wat geleerd. :smile:


Ik kijk graag wat ik hierin voor je kan betekenen. Zou je het e-mailadres in kwestie willen toevoegen aan je forumprofiel? Geef even een seintje als je dit gedaan hebt, dan kan ik voor je aan de slag.

Hallo @Steb3 , heb je het e-mailadres al aan je forumprofiel toegevoegd? Dan kan @Denise_ aan de slag. Zet het maar in het veld "Persoonlijke opmerkingen”, daar kan alleen KPN het zien.