Skip to main content

Beste KPN medewerker,

 

Eerder kreeg ik bij het willen wijzigen van mijn mailwachtwoord een melding dat de verbinding niet privé zou zijn.

Bij inloggen op een andere computer (nieuwste Macintosh, met recente systeemsoftware) kom ik wel in het scherm waar het mailwachtwoord te wijzigen is.

Na aanklikken van de link, gaat de balk laden, maar gebeurt er verder niets.

Pop-up vensters worden toegestaan. De link lijkt niet actief.

Ofwel, de pagina blijft ongewijzigd en het wachtwoord kan niet aangepast worden.

 

Noot: het KPN-ID wachtwoord valt wél aan te passen.

 

Inmiddels contact opgenomen met Apple.
Na het veranderen van een paar instellingen helaas nog steeds geen oplossing. 

Hopelijk weet KPN wat de oorzaak is.

 

Alvast dank!

 

 

Ga je wel naar onderstaande link @San2020 :

https://email.kpn.com/


Ik log in via KPN-ID. Krijg de tabel met email-accounts te zien.

De accountlink + het driehoekje ernaast, werken bij mij niet. 

Vroeger werkte het klikken en wijzigen wél.

 

Via klik link + toetsencombinatie, zie ik nu ook geen rolmenu verschijnen met “KOPIEER LINK” bij de mailaccount-namen, zoals bij de blauwe linken eronder wél het geval is.

 

Ik kan nog altijd mijn mailwachtwoord niet wijzigen.

Het KPN-ID wachtwoord valt wel te wijzigen.

 

Wie weet wat er aan de hand is?

Is het een bug in de KPN-website? 

Of kan een link inactief worden door instellingen op een computer?


Hoi @San2020 en bedankt voor jouw bericht :)

In dit geval wil ik je in eerste instantie adviseren om hier eens over te bellen met onze helpdesk op het gratis nummer 0800 0402 (en geef dan vervolgens aan dat je graag een medewerker wenst te spreken). Niet om dit af te schuiven maar mijn collega's van de helpdesk kunnen op afstand je scherm overnemen en dus rechtstreeks met je meekijken. Ik denk dat dat een goed beginpunt is om dit probleem voor je te verhelpen. Laat je ons weten wat hier uit is gekomen? Zelf heb ik in eerste instantie geen idee wat hier aan de hand is, ben dit ook nog nooit eerder tegengekomen!


Reageer