Skip to main content

Goedemiddag, Lange tijd niet meer ingelogd in mijn telfort mailadres. Kan ik hier nog in? En kan ik hier ook het wachtwoord voor wijzigeb want dat weet ik echt niet meer.

Hallo @4everfree 

Na de migratie van Telfort in de KPN systemen, is ook de Telfort mail te beheren via KPN.

Kijk  in dit topic van vorig jaar: Telfort Thuis wordt KPN Thuis | KPN Community

Ga naar KPN e-mail instellingen https://email.kpn.com/ en log in met je KPN ID (of Telfort ID). Daar zie je als het goed is een overzicht van je e-mailaccount(s). Als je op een account klikt zie je een overzicht van onderliggende e-mailadressen (aliassen). Ook kan je het wachtwoord van het account aanpassen.


Dat is mooi jammer. Geen enkel telfort adres te zien. Alles weg? Daar ben ik mooi klaar mee. Zit me nu even te verbijten. Hebben ze die accounts zomaar verwijderd?


Hallo @4everfree 

Er staan wel kpnmail accounts in het overzicht? Als je daarop klikt, krijg je een overzicht van de onderliggende aliassen. Staat ook daar geen telfort adres?

Als mede forumlid en klant kan ik uiteraard niet met je meekijken. Een KPN moderator kan dat wel. Zet daarvoor je pers. gegevens in je forum profiel ←(klik) en het e-mailadres in het veld “Persoonlijke opmerkingen”. De informatie is daar alleen zichtbaar voor KPN en jezelf.


Haoo Ruud, dank voor je reply tot zover. Nee, er staan verder geen adressen onder. Heb mijn forum profiel inmiddels aangepast. 


Hoi @4everfree, welkom op het forum. Bij de overzetting van Telfort naar KPN zijn de abonnementen meegenomen zoals ze bij Telfort waren. Daarbij hebben wij geen e-mailadressen of andere dingen verwijderd. Ik heb het e-mailadres dat op je profiel staat gecontroleerd, die bestaat niet meer. Die is minimaal 3 maanden geleden verwijderd, want er staat ook geen reservering meer op. Na het verwijderen van een adres wordt deze voor een aantal maanden gereserveerd zodat het niet zomaar door iemand anders aangemaakt kan worden. Ik kan niet zien hoe, waar en wanneer het adres is verwijderd, alleen dat het niet meer bestaat. 

Je kunt het e-mailadres opnieuw aanmaken via MijnKPN, bijvoorbeeld als een alias van het @kpnmail.nl adres. 


Jasper, dank je wel. Ik zal hem opnieuw aanmaken. Voor de documenten waar ik naar op zoek was is het nu dus te laat. Dank voor je reply.


Graag gedaan, ik had ook liever iets anders gezegd zoals je je kunt voorstellen. Berichten en documenten die in de mailbox stonden zijn er niet meer inderdaad. Na opnieuw aanmaken kan de originele verzender ze mogelijk wel opnieuw naar je sturen.