Skip to main content

Ik heb mijn e-mailadres veranderd maar nu krijg ik nog steeds mails op mijn oude e-mailadres en niet op het nieuwe.

Waar ik ook zoek (na inloggen) onder mijn profiel: overal zie ik het goede, gewijzigde e-mailadres staan. Maar ik krijg alle mail van kpn op het oude adres (facturen, wijziging abonnementsprijs etc). 

Hallo @Jaap1235 ,

 

Het (factuur) e-mailadres aanpassen is inderdaad niet altijd even makkelijk. Je kan het contact e-mailadres in MijnKPN aanpassen, en indien het een particulier abonnement betreft kan een moderator het ook aanpassen. Mocht het een particulier abonnement zijn, vul dan even het Forum profiel aan met de gegevens van het abonnement, zoals naam, postcode + huisnummer, klantnummer en juiste e-mailadres (bij persoonlijke opmerkingen). Overal waar privé achter staat is alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators!

 

Je kunt het ook telefonisch laten aanpassen. 


Indien het kleinzakelijk is dien je hier even voor te bellen via 0800-0402, indien het om zakelijk gaat dan kan dat via 0800-0403.


Wat vreemd!! Maar goed, ik zal het doen...


Wat ga je doen ?  Zelf bellen of het forumprofiel invullen? 

 


Ik heb het profiel al ingevuld.


Prima, er komt hier vanzelf een moderator. Dat kan alleen wel enkele dagen duren. Even geduld dus nog. 

 


Hi Jaap, welkom op het forum. 

Ik zie inderdaad ook een ander adres hier. Voordat ik aan kan passen heb ik ter verificatie je volledige gegevens nodig. 

Zou je mij een privébericht willen sturen met daarin ook je geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je bankrekening? Dit wordt verder niet openbaar, ik heb het alleen nodig ter verificatie. 

 


Dankjewel voor je bericht. Ik heb het adres aangepast. :)Â