Skip to main content

geachte heer mevrouw

 

ik heb nog geen e-mail van KPN

ik wil graag een e-mail hebben en een 

aan willen maken  maar ik kom met de wachtwoord 

niet uit ik heb van alles ge probeert aan wacht woeden

maar ik krijg het niet voor elkaar me Schien kunt u mijn  helpen 

met een wacht woord om in testellen    de e-mail van ziggo.nl  die stopt binnen kort 

en daar room wil ik een e-mail van KPN hebben  

afzender Arnold Norbert 

***@ziggo.nl

Wilt u alleen een Email account bij KPN of heeft u ook al een TV en Internet abonnement bij KPN ? U heeft wel al een KPN ID aangemaakt ?


ja ik heb internet van KPN en tv van KPN

nee ik heb geen KPN ID AAN ge maakt ik weet niet

hoedje dat  doet dat heb ik nooit ge Daan 

afzender Arnold Norbert  


Via  KPN ID: 1 inlog voor al je producten | KPN  kunt u uw eigen KPN ID aanmaken. 

 


luk iet ik krijg het niet voor el kaar  


Heeft u misschien een familielid of een kennis die u hierbij zou kunnen helpen ?


ja die heb ik wel 


Het volgende moet er gedaan worden ;

  1. Een KPN-ID aanmaken via KPN ID: 1 inlog voor al je producten | KPN  De inlognaam kan al een nieuw mailadres worden ( ………...@kpnmail.nl), het wachtwoord moet u uiteraard zelf verzinnen.
  2. Hierna kunt u inloggen in uw "mijn KPN" en uw abonnement koppelen met uw account.
  3. Hierna kunt u het oude hoofdmailaccount ( ik neem aan nog van ziggo ?) wijzigen in uw nieuwe …….....@kpnmail.nl. Via profiel>e-mail adres aanpassen.

wat is het wacht woord prises

dat weet ik zoo niet anders kan ik niet in lachen 

 

Arnold Norbert 


Laat uw familielid of uw kennis die u gaat helpen deze berichten maar lezen, want zo komen we niet echt verder.


Welkom bij ons op het forum @Arnold Norbert, ik begrijp dat je een e-mailadres probeert aan te maken maar dat het niet lukt. Met de stappen die de anderen al hebben gegeven zou dat moeten lukken.

Als het daarmee niet lukt lijkt het mij ook beter als je iemand (zoals een familielid) vraagt om met je mee te kijken. Ik verwacht dat het dan snel gelukt is om een e-mailadres aan te maken. Diegene kan dan ook helpen om het adres in een e-mailprogramma in te stellen, als dat gewenst is. 


Ik probeer ook voor mijn schoonouders een mailadres aan te maken. Sinds gisteren hebben ze KPN internet en TV.

Als ik naar de pagina ga zoals hierboven aangegeven moet ik een nieuw account aanmaken. Ik geef dan het email adres op wat ze nieuw willen hebben. Opotie om nieuw wachtwoord op te geven staat er niet bij. Vervolgens krijg ik de melding dat er een mail is verstuurd naar dit nieuwe email adres met een verificatie link.

Nu hebben we nog geen toegang tot dat nieuwe mail adres dus hoe moeten de de mail van KPN dan bevestigen?

Beetje kip en het ei verhaal.


Ik probeer ook voor mijn schoonouders een mailadres aan te maken. Sinds gisteren hebben ze KPN internet en TV.

Als ik naar de pagina ga zoals hierboven aangegeven moet ik een nieuw account aanmaken. Ik geef dan het email adres op wat ze nieuw willen hebben. Vervolgens krijg ik de melding dat er een mail is verstuurd naar dit nieuwe email adres met een verificatie link.

Nu hebben we nog geen toegang tot dat nieuwe mail adres dus hoe moeten de de mail van KPN dan bevestigen?

Beetje kip en het ei verhaal.

Hallo @iscorpio je kunt pas een mail-account aanmaken een paar dagen nà activatie KPN-abo, nog niet meteen de volgende dag, probeer het zaterdag of zondag nog eens.

 


Ik probeer ook voor mijn schoonouders een mailadres aan te maken. Sinds gisteren hebben ze KPN internet en TV.

Als ik naar de pagina ga zoals hierboven aangegeven moet ik een nieuw account aanmaken. Ik geef dan het email adres op wat ze nieuw willen hebben. Vervolgens krijg ik de melding dat er een mail is verstuurd naar dit nieuwe email adres met een verificatie link.

Nu hebben we nog geen toegang tot dat nieuwe mail adres dus hoe moeten de de mail van KPN dan bevestigen?

Beetje kip en het ei verhaal.

Hallo @iscorpio je kunt pas een mail-account aanmaken een paar dagen nà activatie KPN-abo, nog niet meteen de volgende dag, probeer het zaterdag of zondag nog eens.

 

Werkt dat dan alleen als je bij hun thuis dit via de wifi dit probeert of kan ik dat ook bij mij thuis voor hun doen? Krijg ik dan meer opties te zien? Werkwijze is niet geheel duidelijk en zelfs de monteur van de KPN kon ons hiermee niet verder helpen.


Er moet een KPN-ID aangemaakt worden en daar kan het thuis-abo aan gekoppeld worden.

Ik weet niet of dat buitenshuis aanmaken ook werkt. Privacy-gevoelige dingen kunnen meestal alleen via de eigen lijn, dus thuis geregeld worden. @iscorpio 

 


Maar bij aanvraag KPN ID heb je wel een werkende email voor nodig want anders kan je niet bij die verificatiemail van de KPN. Dus hoe maak ik een KPN ID aan als men nog geen email adres van de KPN heeft?

Helaas kom ik dus zo ook niet verder, maar bedankt voor de hulp.

Gisteren kon de helpdesk ons ook al niet verder helpen…….


Hallo @iscorpio dan gebruik je toch een bestaand mailadres van Gmail of Outlook of zo.

P.S. Vroeger gaf KPN standaard een mailaccount mee bij nieuwe klanten, daar zijn ze een poosje geleden mee gestopt omdat veel mensen reeds een eerder genoemd eigen mailaccount hadden bij Google of Microsoft of andere mailproviders.

 

 


Hallo @iscorpio dan gebruik je toch een bestaand mailadres van Gmail of Outlook of zo.

P.S. Vroeger gaf KPN standaard een mailaccount mee bij nieuwe klanten, daar zijn ze een poosje geleden mee gestopt omdat veel mensen reeds een eerder genoemd eigen mailaccount hadden bij Google of Microsoft of andere mailproviders.

 

 

Schoonouders zijn rond de 80 jaar en hebben geen ander mail adres, wordt dan al snel te ingewikkeld voor ze. KPN heeft het niet simpeler gemaakt voor de oudere generatie………


Hallo @iscorpio als jij de zaken voor ze waarneemt, gebruik je tijdelijk een mailadres van jou, als je dan later via het KPN-ID wel een eigen account aan kunt maken voor je schoonouders, wijzig je jouw tijdelijk gebruikte adres in het goede adres van je schoonouders.

Succes.

 


Het is ondertussen gelukt door eerst mijn eigen mail adres te gebruiken en daarna alles aan te passen. Makkelijk is anders maar het werkt en dat is het belangrijkste.


Het is ondertussen gelukt door eerst mijn eigen mail adres te gebruiken en daarna alles aan te passen. Makkelijk is anders maar het werkt en dat is het belangrijkste.

Hallo @iscorpio , bedankt voor de update, goed om te lezen dat het gelukt is.