Skip to main content
Beantwoord

Wil mijn planet-emailadres behouden na opzegging, kan niet meer inloggen nu

• December 27, 2025
  • 2 reacties
  • 60 keer bekeken

Ik had een kpn internet abonnement op mijn oude adres. Op het nieuwe adres kon ik geen kpn internet krijgen en ben ik naar een andere provider overgestapt. Nu kan ik niet meer inloggen op mijn planet.nl adres. Ik wil graag een email only account voorrzetten. Hoe werkt dat?

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Hallo ​@JM_planet, allereerst welkom op de KPN Community. Het e-mailadres blijft 6 maanden nog actief na een opzegging. Zit je nog binnen de 6 maanden dan kunnen de collega's van de klantenservice jouw e-mailadres nog omzetten naar een e-mail only abonnement. Zijn de 6 maanden reeds voorbij? Dan wordt het e-mailadres opgeheven en kun je er ook niet meer bij. 

2 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • December 27, 2025

Binnen 6 maanden na beëindiging van het abonnement kun je de e-mail nog omzetten naar e-mail only. Maar aangezien je niet meer kunt inloggen lijkt het mij nu beëindigd. 

Wettelijk moet je e-mail nog 6 maanden doorlopen opdat je tijd hebt overal het adres aan te passen. 

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Moderator
  • Antwoord
  • December 31, 2025

Hallo ​@JM_planet, allereerst welkom op de KPN Community. Het e-mailadres blijft 6 maanden nog actief na een opzegging. Zit je nog binnen de 6 maanden dan kunnen de collega's van de klantenservice jouw e-mailadres nog omzetten naar een e-mail only abonnement. Zijn de 6 maanden reeds voorbij? Dan wordt het e-mailadres opgeheven en kun je er ook niet meer bij.