Skip to main content

Hallo, zelf al jaren een e-mail-account bij KPN en mijn vrouw een bij Gmail. Zij heeft steeds problemen daarmee en wil ook een eigen KPN account. Heb het in het verleden ook al eens geprobeerd maar niet gelukt. Is dit niet mogelijk ?

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

@Mike44 Je kunt eenvoudig een tweede e-mailaccount aanmaken in Mijn KPN.

Piet.


Hi @Mike44 ,
Goed dat je deze vraag stelt. Zoals @P.J.M. van der Vooren al aangeeft kun je dit zelf doen in de MijnKPN omgeving. Verder staat hier nog een omschrijving over hoe je dit kunt doen.

Laat je weten of dit gelukt is? :muscle_tone3:


Bedankt voor de reacties, echter ik krijg het niet voor elkaar. Gedaan in mijn kpn zoals de beschrijving maar op de iPad van mijn vrouw wel een account aangemaakt maar wordt niet geaccepteerd. We willen dus ieder een eigen account op ons eigen iPad. Of moet ze dan een eigen kpn- abonnement nemen o.i.d. ?


@Mike44 :

Nee, per abonnement kun je 5 aparte accounts aanmaken. Dus een nieuw abonnement is niet nodig.

Heb je misschien een “Email only” abonnement ?

Krijg je een fout-melding ? Zo ja, welke ? Misschien is de naam van dat ene account al in gebruik ? Dan moet je een iets nadere naam voor dat account kiezen.

Sommige domeinnamen kun je niet meer kiezen voor een accountnaam.

https://www.kpn.com/service/internet/e-mail/instellen-laptop-pc.htm


Nee, geen e-mail online, maar ga nu naar de tip kijken, bedankt.


@Mike44 :

Een “Email only” abonnement is een email-abonnement zonder een KPN internet of KPN Thuis abonnement. Maar dit geldt alleen voor speciale gevallen.

Je kunt meer dan 5 accounts aanmaken per abonnement maar dan wordt voor elk extra account (het 6e, 7e, 8e, … etc.) per maand een extra bedrag in reekening gebracht.


Nu de hele tijd bezig geweest, iPad gewist, opnieuw ingesteld met het kpn e-mail adres en zij kan wel ontvangen maar niet versturen. Dan maar weer Gmail ?