Skip to main content

Sinds enkele dagen kan ik mijn mail in Windows live mail niet meer versturen

ik krijg:

ik heb de serverpoort al op 587 gezet maar het wil niet lukken!

heeft iemand een idee?

 

Alvast bedankt,

Anton

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

Tja... er moet ingelogd worden. Hij zegt dat het niet lukt zonder inloggen. 


Hoi @Antno, welkom op ons forum! We helpen je graag op weg met je mail, ik zie dat Nick al een begin heeft gemaakt. Zo te zien heeft jouw Windows Live Mail het over een fout bij inloggen. 

Je kunt daarom het beste eerst testen of het inloggen op Webmail wel lukt, dan weet je zeker dat het wachtwoord klopt. Lukt dat niet, dan is het belangrijk om eerst je wachtwoord voor je e-mailadres opnieuw in te stellen.

Daarnaast lijkt het erop dat je Hetnet e-mailinstellingen gebruikt. Je kunt voor jouw Hetnet e-mailadres gewoon de kpnmail e-mailinstellingen gebruiken. Dit zijn de nieuwste en kan je daarom het beste gebruiken. Je vind de juiste e-mailinstellingen hier. Daarna moet het goed gaan!


Hallo @Antno , nog beter is Windows Live Mail überhaupt niet meer te gebruiken, wordt al jaren niet meer ondersteund door Microsoft. Gebruik beter de huidige MAIL-app in Windows10.

 


@Antno 

De fout zit niet in het poortnummer. De (KPN) server verwacht dat er een verificatie plaats vindt door jouw emailpogramma. Zie ook onderstaande weblink:

https://www.123-webhost.nl/kennisbank/index.php?article=56


beste allemaal,

ik heb alle mogelijkheden voor de Windows live mail zoals hierboven geprobeerd, maar het wil niet lukken.

nu heb ik het account toegevoegd aan Windows 10 mail.

nu kan ik wel verzenden maar de mailbox synchroniseert niet en er komen geen nieuwe berichten binnen.

ik kan vanuit dit programma wel versturen.

wanneer ik naar mijn online mailbox ga kan ik wel versturen en ontvangen.

iemand een idee hoe ik Windows 10 aan de gang krijg?

 

Alvast bedankt,

Anton


@Antno 

Niet toevallig een paar dagen geleden Windows 10 ge-update ?

Soms wil het nog wel eens helpen als je het programma (Windows Live Mail) opnieuw installeert.


De juiste instellingen voor Mail:

 


maar het rare is dat ik niet in de synchronisatie instellingen kan komen

zie onderstaande printscreen:

 

Mvg Anton

 

*Admin: gegevens verborgen i.v.m. privacy


maar het rare is dat ik niet in de synchronisatie instellingen kan komen

zie onderstaande printscreen:

 

Mvg Anton

Ja... dan moet je klikken op "Opties voor het synchroniseren van inhoud". Dat werkt niet?