Tot mijn verhuizing 5 jaar geleden had ik internet & tv van KPN-glasvezel. In de nieuwe woning was wel glasvezel, maar niet de mogelijkheid van een KPN-abonnement. Dus werd het een andere provider (Delta). Mijn KPN e-mailadressen heb ik gehouden met een e-mail only abonnement waarvoor ik per maand EUR 7,50 betaal. Sinds kort is Solcon actief op ons glasvezelnet en overweeg ik over te stappen. Wordt in dat geval het KPN e-mail only abonnement gratis?
Wordt E-mail Only gratis bij overstap naar Solcon?
Beste antwoord door Anonymous
Hallo ​
Bij een overstap van KPN naar Solcon krijg je zeker gratis KPN e-mailbehoud, dat kan je vinden op de pagina https://www.solcon.nl/particulier/gratis-kpn-emailbehoud/
Of dat ook voor een e-mail only abonnement geldt weet ik niet, het beste lijkt mij om hierover contact op te nemen met de afdeling Save van KPN, die kunnen dat jou dat vertellen.
Van de Solcon webpagina:
Zo werkt
KPN e-mailbehoudStap 1
Neemt contact op met de afdeling Save van KPN via 0800 – 0402.
Let op! Maakt u gebruik van de overstapservice? Dan hoeft u zelf niks te doen. Het e-mailbehoud wordt automatisch voor u geregeld.
Stap 2
Geef aan dat u klant bent geworden bij Solcon en uw KPN e-mailadres graag wilt behouden.
Stap 3
De Klantenservice van KPN regelt dat u uw e-mailadressen kunt blijven gebruiken.
Je kan tegenwoordig ook een belafspraak maken, je wordt dan terug gebeld op een moment van jouw keuze, geef dan wel aan dat je met de afdeling Save wil spreken.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.