Skip to main content

Zelfde probleem: wxs-account doet niets meer sinds afgelopen zaterdag. Ik krijg de melding dat het wachtwoord opnieuw moet worden ingesteld, maar dat lukt niet meer met het oude, vertrouwde wachtwoord. In de KPN-omgeving is mijn wxs-account niet bekend en kan ook niet worden toegevoegd.

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

Hoi @LiPiB en welkom op het forum! Gek dat het wachtwoord ineens problemen geeft. 😕 Lukt het ook niet wanneer je inlogt via de webmail? Mocht dat wel lukken, neem dan het e-mail programma dat je gebruikt door met behulp van de e-mail instellen pagina. Laat je weten of het daarmee lukt? 


Via webmail lukte het ook niet. Bij de servicedesk is inmiddels duidelijk dat dit probleem niet eenvoudig oplosbaar is. Mijn mailadres *** blijkt ook niet gekoppeld te kunnen worden aan andere mailadressen. Hopelijk komt er snel een oplossing uit de backoffice.

*Admin: Privégegevens verwijderd.


Ik hoop het ook, en fijn dat het backoffice dit oppakt. Mocht je de oplossing hebben, laat je het hier dan weten? Ik ben benieuwd hoe het afloopt! 


Blijkbaar heeft de backoffice moeite om mijn mailaccount te ‘repareren’, of ze hebben er nog geen tijd voor gehad. Morgen maar weer eens bellen ...


Zuur dat je nog niks gehoord hebt, en goed dat je gaat bellen. Hopelijk is er morgen snel duidelijkheid. 


Gisteren contact gehad met de backoffice. Het probleem is opgelost. Het mailaccount was door KPN geblokkeerd, omdat er onregelmatigheden met het password waren geconstateerd. (De mails van KPN hierover kon ik pas weer lezen nadat er een nieuw wachtwoord was ingesteld). Prima ondersteuning vanuit de backoffice, maar het is erg moeizaam om met ze in contact te komen.


Fijn dat het toch gelukt is om het opgelost te krijgen, al is het jammer dat het zo lastig was om contact met zo op te nemen. Bedankt dat je dit terugkoppelt en super dat alles weer werkt!