Skip to main content

Het lukt mij niet om mijn wxs-account te koppelen aan outlook (windows 365)

Moet ik het primaire emailadres gebruiken zoals op mijn allereerste bevestiging van Planet staat, of het persoonlijke adres wat ik gebruik? 

Op de oude bevestiging van Planet staat een wachtwoord; dit werkt niet. Of moet ik het wachtwoord gebruiken waarmee ik inlog bij MijnKPN?

Aanvulling: ik krijg steeds de melding ‘niet aangemeld bij inkomende IMAP-server'. 

Ha @Chinoe, welkom! Je moet het persoonlijke e-mailadres gebruiken. Is dat inmiddels gelukt? Anders kan je het beste de stappen op onze website volgen voor het instellen van e-mail. Dan moet het zeker goed komen. Als je nog vragen hebt, laat het gerust weten! 


Nee, dat is niet gelukt. Als ik de klantenservice bel krijg niemand te spreken maar alleen de link naar steeds dezelfde webpagina. 
Is het zinvol om mbv mijn klantnummer een nieuw wachtwoord op te vragen?

Ik krijg steeds de melding ‘niet aangemeld bij inkomende IMAP-server'.
 


Heb je de mogelijkheid om een screenshot te plaatsen van de instellingen zoals jij ze ingevuld hebt? Dan kunnen we eens meekijken naar wat er staat. ‘Gum’ daarbij wel even jouw e-mailadres weg, die hoort niet openbaar te staan. Het gaat dan vooral om de gegevens die je in dit topic ziet staan. Je weet zeker dat je wel het juiste wachtwoord gebruikt? Als je daarover twijfelt, kan je zeker je wachtwoord eens wijzigen.  


Ik zie dat je niet meer gereageerd hebt, is het inmiddels gelukt? Als we nog iets voor je kunnen doen, laat het gerust weten.