Skip to main content

Ik wil mijn xmsnet wachtwoord wijzigen. Ik moet daarvoor inloggen met mijn KPN ID of via mijn klantnummer. In beide gevallen kom ik uiteindelijk in een overzicht met ‘zogenaamd’ de bekende mailadressen van mij. Daar staan echter alleen maar @telfort.nl mailadressen (die ik niet gebruik!) en niet mijn @xmsnet.nl mailadres. Ik kan nergens mijn @xmsnet.nl mailadres vinden!

Waar kan ik die wel vinden zodat ik in staat ben om het wachtwoord te wijzigen?

Hoi @Frank2065, welkom op het forum! Ik ga graag even voor je op onderzoek uit. Het kan zijn dat deze nog onder een ander klantnummer of zelfs nog op een oud adres staat.
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?
Zou je daarbij ook in het ‘persoonlijke opmerkingen” veld willen vermelden om welk XMS mailadres het gaat? 


Beste Johan,

 

Ik weet of je iets gedaan hebt, maar nu stond onder mijn @telfort mailadres wel mijn @xmsnet mailadres. Ik moest wel bij mijn telfort mailadres 'wijzigen' wachtwoord aanklikken, en vervolgens stond in het vervolgscherm dat voot beide mailadressen het wachtwoord gewijzigd wordt. Dat heb ik gedaan en gecontroleerd. Gelukt! Probleen dus opgelost.

Bedankt!


Ik heb niets gedaan, maar fijn dat het weer werkt! :) 


Hoi, ik maak nog volop gebruik van mijn xms mail op mijn tablet. Nu wil ik het wachtwoord wijzigen, maar zie nergens waar ik dat kan doen. Is dat nog mogelijk?


Hoi @Pinnacle. Via email.kpn.com kun je al je mailadressen beheren en wachtwoorden wijzigen! Ook jouw XMS adres als je het abonnement gekoppeld hebt aan je KPN ID


Hoi Thomas,

staat die niet tussen. Wel email adressen waarvan ik het bestaan niet wist. Hoe verder?

 


Een XMS mailadres is altijd een alias onder een mailbox. Ik kijk graag even mee.
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


Gevonden! Dank.

vg Hans